mandag 13. januar 2014

Her kan du kjøpe Pure & Original, Castle Stones og Hoffz!

I siste uke var jeg på inspirasjonstur til butikken og showroomet til Edda Interiør. 

De er forhandler av tre av favorittproduktene mine: Kalkmalingen til Pure & Original, slottsflisene til Castle Stones og de helt spesielle tingene fra Hoffz Interieur.

Butikken er åpen for alle, og er et supert sted å dra for å få inspirasjon! Så langt er de også de eneste som forhandler Hoffz og Castle Stones i Norge, men de begynner nå å ta inn forhandlere.

Hvis du driver butikk er det derfor en spennende mulighet!

Klikk HER for å se mer!

Det kan være ekstra lurt å ta en tur nå, da de har salg med 30 - 70 % rabatt på masse varer i hele januar!

Butikken og showroomet ligger på Vækerø i Oslo, på Drammensveien 200.

Åpningstider: Mandag til fredag kl. 10.00 - 17.00, tor til 19.00 og lørdag kl. 10.00 - 16.00, det er bare å møte opp.


Jeg fikk selvfølgelig også tatt litt bilder da jeg var der. Her får dere en liten omvisning:

Hva synes dere?


 Birgit, Bente og Idar, som du kan møte i butikken
 De har en stor avdeling hvor du kan se en mengde Hoffz-varer. Hoffz har en unik finish, som bør sees.
 Edda har også eget design av blant annet putene som du ser i sofaen.
 Resirkulert tre og god kvalitet
 Moro å se kalkmalingen i ulike nyanser.
 Lekre ting fra Hoffz, som de antikke trekrukkene fra nepal og lekre myke pledd
 Elsker denne vedkurven med håndtak i skinn
Legg merke til flisene. Castle Stones er virkelig helt unike. Nå kan man også legge dem ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...