tirsdag 4. februar 2014

3 gode middagstips med oppskrifter

Vi fortsetter å teste ut KolonihagenVi gir terningkast til alle rettene. Her ser dere resultatet:

Du finner også oppskriftene til alle tre retter her:

Oppskriftbilde
Dag 1:
Ovnsbakt torsk med eggesmør, potetpuré, brokkoli og gulrøtter
Pappa - 6
Mamma - 4
Alexander ni år - 5
Celina ni år - 5 

Min mening: Det var veldig godt med eggesmør på fisken! Og kjempegodt med hjemmelaget potetmos
Du får oppskriften HER.

Oppskriftbilde
Dag 2:
Kjapp tomatsuppe
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 3
Celina ni år - 4

Min mening: Godt med hjemmelaget suppe og god smak! Du får oppskriften HER.

Oppskriftbilde
Dag 3:
Kjøttkaker i brun saus, stuet kål og kokte poteter
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 4
Celina ni år - 5

Min mening: Svært god kvalitet på kjøttkakene og godt med litt tradisjonell middag også.
Du får oppskriften HER.

Pris for Middagskassen til fire personer er kr. 784,-

Les mer om Kolonihagen abonnement her. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på! :-)
Foto: Kolonihagen

Dette er en test av tre ulike middagsleverandører: Godtlevert.no, Middagshjelpen og Kolonihagen. Jeg får ikke betalt for å lage denne testen, men vi får middagene. 

Leverandørene er forberedt på at jeg skriver min personlige og ærlige mening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...