onsdag 5. februar 2014

Hvorfor blir jeg inspirert av dette?

Jeg er kjent for å ha en forkjærlighet for interiør i naturfarger, og av en eller annen grunn misliker jeg gult!

Men allikevel elsker jeg dette soverommet som Line Evensen, har skapt på Fredbo. Hun har en egen evne til å sette sammen ting som hver for seg kanskje ikke er allverden, men som sammen skaper magi!

Lampen hadde jeg gått langt unna, og vasen ville havne langt ned på ønskelisten. Selv taklampen hadde jeg ikke kjøpt meg. Men sammen! Det bare fungerer!

Jeg elsker selvfølgelig drivveden som er brukt til sengehimmelen og som pynt på vinduet og taklampen.

Hele stemningen gjør meg glad! :-)

Hva synes dere?



Line Evensen har også nettbutikken Helt Grønn.

5 kommentarer:

  1. Nei, jeg hadde ikke våget meg ut på denne spenstige komboen. Men den funker og gjenbruksting har virkelig en tendens til å få meg i godt humør. Tenker at gamlemor har fått gult garn på tilbud, brukt mangfoldige timer med heklenålen for å oppdage at gaven kanskje ikke falt helt i smak..på den måten har sengeteppet overlevd. Liker ting med historie jeg...

    SvarSlett
  2. Et soverom som byr på søte drømmer! Soverommet til sønnene er forøvrig en enda større favoritt:) Synes Line er flink til å leke med interiøret og resultatet blir originalt og morsomt! Liker det:)

    SvarSlett
  3. Et soverom som byr på søte drømmer! Soverommet til sønnene er forøvrig en enda større favoritt:) Synes Line er flink til å leke med interiøret og resultatet blir originalt og morsomt! Liker det:)

    SvarSlett
  4. Jeg blir inspiret fordi det er noe hun har laget selv, det gir som regel alltid litt ekstra edge til ting synes jeg :-)

    SvarSlett
  5. Det er noe med lyset i dette bildet som gjør at man liker det. Deilig og stemningsfullt. :) Jessica

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...