tirsdag 11. februar 2014

Mine favoritter akkurat nå!

Reklame
Nå er det mye nytt og spennende å finne i butikkene!

Jeg har besøkt noen av favorittbutikkene mine og her fant jeg mye fint!

Vegg collage Skog og hei Vegg collage Rustikk Lykke
Hos Lykkelig på Haver, som har en stor og lekker låvebutikk, i tillegg til en spennende nettbutikk fant jeg disse fantastiske collagene fra Ygg&Lyng! Det er 20 ulike motiv i A4 størrelse i hver, til en svært god pris! Velg mellom Skog og hei og  Rustikk Lykke kr. 269,-.



Drømmehuset som har Norges største utvalg av Lene Bjerre har akkurat lagt ut en helt nytt katalog med alle vårens nyheter fra Lene Bjerre. Her er det bare å drømme seg bort! Klikk HER for å se katalogen. 
Her er masse fint blant annet fløyelspute med lekkert kobbertrykk og sjekk lampen i kobber! Love it!



Hos Visit Me, som har et spennende utvalg av annerledes varer blant annet fra Sør Afrika fant jeg en super lekker veske fra Kamelo kr. 2.898,-. og et flott stort ostefat på hele 44 cm i diameter kr. 1.198,-.

Sorrento Mirror str.L  Kitchen Roll Holder

Drømmeverden har et stort utvalg både i butikken og på nett, og selger nå også Riviera Maison!
Jeg er forelsket i disse lekre speilene til 599,- for det største. Tørkerullholderen til 429,- var også utrolig fin!

 

Hos Landromantikk, som for kort tid siden ble kåret til Norges beste interiørbutikk, fant jeg dette kuppet av en sofa i lin. Før 5.900,- nå 2.900,-! (Hentepris). Og denne fine Loungestolen fra House Doctor til 2.490,-.




Hos InteriørGallereiet, som holder til i et gammelt ærverdig hus i Sjøgata 11 i Mosjøen, fant jeg dette fine etasjefatet fra til 229,- og kjempelekre store termokopper i glass til 179,- fra Riviera Maison. InteriørGalleriet har også nettbutikk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...