fredag 14. februar 2014

Ny flott konkurranse - vinn 2 lekre tunikaer fra Chill Living, verdi kr. 2.998,-


 


Da har jeg enda en flott konkurranse til dere!

Den Blå Ballong gir bort to super lekre tunikaer fra Chill Living til en verdi av kr. 1.499,- per stk. En i gråbeige og en i dus burgunder. Jeg har selv den gråbeige og den har vært en favoritt lenge. Utrolig myk og god å ha på. Vinneren velger størrelse.

Og reglene er svært enkle!

Konkurranseregler:
1 lodd for å skrive en kommentar!
5 lodd for å dele konkurransen. Klikk Liker under innlegget eller del konkurransen på andre måter på blogg, Facebook, Instagram eller lignende. (5 lodd hver gang du deler). 
5 lodd for å like Den Blå Ballong på Facebook. Klikk HER!

Vinnerne trekkes 17. mars!

Den Blå Ballong er ChillNorways outlet butikk på Dilling ved Moss. Det er en stor butikk som bugner av lekre varer og gode tilbud. De aller fleste varer selges med så mye som 50 - 70 % rabatt! Her er det mange gode tilbud fra tidligere kolleksjoner. 

Akkurat nå finner du masse nytt fra høst- og vinterkolleksjonen 2013. 

Klikk HER for å se mer!

Her får dere litt bilder fra Den Blå Ballong:




  




39 kommentarer:

  1. Wow! Så snygga. Vet inte om jag får vara med,
    bor kanske på fel sida gränsen. Men jag skriver
    en kommentar och gör en länk.
    Hjärta till dig idag
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. sååå fint!

    da har jeg vel seks lodd da..siden jeg har likt på facebook og skrevet kommentar!! Fint å drømme om en beige tunika!! God helg!!

    SvarSlett
  3. 11 lodd til meg! :)

    Beste hilsen
    Edyta

    SvarSlett
  4. HEI,
    NYDELIG!
    liker spesielt godt den lyse jeg og...
    11 lodd.
    beste hilsen TOVE

    SvarSlett
  5. Hei,så flotte de er.Jeg deltar med ett lodd( kommentar )
    Ønsker deg ei fin helg,hilsen Vigdis-viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei :) 11 lodd til meg!

    helene-vaga@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Så flotte! Jeg har likt og delt og likt :) Da blir det 11 lodd tror jeg... Den "rosa" er min favoritt!
    embla50@yahoo.no

    SvarSlett
  8. Prøver mer enn gjerne lykken med 6 lodd. Ha en kjempefin helg! Hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Såååå fin! Har likt og delt og krysset alt av fingre.. Og tær ;)

    SvarSlett
  10. 6 lodd! Kommentar + liker på Facebook. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei igjen :) Enda en herlig giveaway -som alltid :) Jeg liker den blaa ballong på facebook..forøvrig ser det ut som om de har masse flott :)
    Ellers deler jeg på facebook ,og kommenterer her lol :) Jeg likte tunikaene utrolig godt..hadde vært veldig glad for å bli eier av en av disse :)Det blir vel 11 lodd på meg. Så ønsker jeg deg en flott lørdag og helg videre :) Klem fra Linda Salvesen, G. Vigelandsvei 32a, 4520 Lindesnes. salvesen.linda@hotmail.com ps...aner ikke hvorfor jeg skrev adr.min nå...vel,det skader sikkert ikke deg noe så da så :)

    SvarSlett
  12. Kjenner jeg er på stor fart inn i lykkelig vårmodus og at blir jeg direkte glad av å se på tunikabildene. Superfine! Gleder meg veldig!
    11 lodd til meg :)

    SvarSlett
  13. 16 lodd på meg :) delt på insta og fb :)
    Rålekre tunikaer....nå er det snart sommer :D
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  14. 11 lodder til mig . Wow de er superlækre. Jeg håber og krydser fingre.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlett
  15. Melder meg på og tar 11 lodd :)

    Krysser fingrene !

    Klem Monica

    SvarSlett
  16. Oh! Melder meg på med 11 lodd ;-)

    klem Christina
    christina@faerden.com , Oslo

    SvarSlett
  17. Prøver lykken og håper jeg tar lykkeloddet :)

    Carpe diem!

    SvarSlett
  18. Superfine tunikaer! Deler på facebook og Instagram :-)

    SvarSlett
  19. Superfine tunikaer! Deler på facebook og Instagram :-)

    SvarSlett
  20. 11 lodd håper jeg på!
    Så lekre tunikaer, skulle jeg elsket å vinne en av dem!
    Delt til facebook, og følger Den Blå Ballong på der også!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Hei hei! Kjempefin premie. Begge var veldig fine. Jeg deltar med glede.

    11 lodd

    Hilsen An Mo an_mo1@hotmail.com


    SvarSlett
  22. elsker slike myke ting

    anitaslillelykke

    SvarSlett
  23. Jeg er med. 11 lodd. Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  24. Hadde vært artig å vinne så fine tunikaer :) Skal prøve å få delt denne og :)

    SvarSlett
  25. Hadde vært artig å vinne så fine tunikaer :) Skal prøve å få delt denne og :)

    SvarSlett
  26. Oi, disse har jeg ønsket meg veldig lenge, hadde vært suuuupert!!
    Jeg er med og trekker 11 lykkelodd ♥

    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  27. Hei!

    De så kjempe fine ut! 1 lodd på meg : )
    Super blogg!

    Monica

    SvarSlett
  28. Prøver lykken med 11 lodd :) Delt på FB

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Kjempefin og inspirerende blogg, med så mange freshe nyheter! Og flotte give aways! Jeg vil gjerne være med, og tar 1 lodd. håper det blir lykkeloddet:-)

    Ha en god dag!

    Hilsen Camilla

    privatrett@hot mail.no

    SvarSlett
  30. Inspirerende blogg og nydelige klær. Ett lodd siden jeg ikke er med Facebook el andre medier. Hilsen Liv. oliven@mimer.no

    SvarSlett
  31. Wow! De var kjempefine:)
    Kunne godt tenkt meg å gått våren i møte
    i en sånn nydelig topp:)
    Liker på fb så da blir det vel 6 lodd da:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  32. 6 lodd på meg!

    Mvh
    Kari
    (kari_haagensen@yahoo.com)

    SvarSlett
  33. 11 LODD PÅ MEG! KRYSSER FINGRENE!

    kLEM,
    LINAP3(AT)YAHOO.COM

    SvarSlett
  34. Jeg blir gjerne med :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hej
    Åhh vilka underbart snygga...
    Jag bor i Sverige men har lagt länken på min blogg i alla fall och vill jättegärna vara med o tävla!
    Stor varm kram
    Jessica

    SvarSlett
  36. Jeg deltar gjerne med et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Är gärna med i din fina utlottning med en lott och håller tummarna håååårt!!!! :))) Kram Ulrika

    SvarSlett
  38. Likt og delt her og der :-) ønsker meg virkelig disse flotte plagg fra ChillNorway.
    11 lodd på meg :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...