tirsdag 27. mai 2014

Da er jeg klar for Kakekrigen!


Som noen av dere kanskje har fått med dere, skal jeg være med på Kakekrigen som blir vist på Tv-kanalen Fem. Jeg vet enda ikke når det skal vises, men tenker det blir en gang til høsten.Jeg må innrømme at jeg angrer en smule! Jeg var nok ikke helt klar over hvor mye arbeid det innebærer. Det er ikke det at det er så veldig mye styr med opptak, det tar bare to dager, men når man er perfeksjonist, betyr det ganske så mye øving, prøving og feiling! Ha, ha, jeg må le av meg selv. De siste dagene og ukene føler jeg at jeg har vært begravd i sjokolade, kakekremer og kakedeig. Både kjøkkenet og familien min har fått kjørt seg i det siste. Det har blitt mange smaksprøver og mye vasking av kjøkkenet.Jeg eier egentlig ikke konkurranseinnstinkt, men skal jeg først stille opp på noe slikt, så jeg vite at jeg har gjort mitt absolutt beste. Det spiller ingen rolle hvilken plass jeg kommer på eller om jeg vinner, men jeg må vite at jeg har gjort alt jeg kan. Jeg har heldigvis fått god hjelp av den nye Kitchen Aid kjøkkenmaskinen min. For en herlig maskin!! Utrolig bra kvalitet og så ser den jo også fin ut på benken. Jeg har lenge ønsket meg en slik, og da jeg fikk vite jeg var med i Kakekrigen og Tore Garden samtidig reklamerte med halv pris på Kitchen Aid måtte jeg bare slå til!Jeg fikk kjempebra service av Sølvi hos Tore-Garden, hun var utrolig hyggelig, hun svarte meg raskt og jeg fikk raskt sendt over maskinen. Strålende fornøyd! :-)

3 kommentarer:

  1. Åååååå SÅ gøy at du er med!!!!
    vi ELSKER kakekrigen meg og guttaboys ;)))
    Det GLEDES!

    Klem Camilla .

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Camilla! Så hyggelig å høre! Klem F :-)

      Slett
  2. Oi, dette blir gøy!:) Skikkelig fin maskin, så da er jo den saken biff;))
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...