tirsdag 20. mai 2014

Spennende konsept som gir unike reiseopplevelser!

Annonse
Jeg ble kontaktet av Wimdu, som spurte om jeg kunne tenke meg å lage et innlegg om dem. 

Jeg lager aldri innlegg for noen hvis ikke jeg liker dem særlig godt selv, jeg måtte derfor se litt nærmere på hva de kunne tilby først.

Og jeg ble positivt overrasket.


Wimdu tilbyr spesielle og unike reiseopplevelser ved at privatpersoner kan leie ut egne boliger til reisende i trygge former.


Det gjør at vi som reisende kan oppleve noe annet enn vanlige kjedelige (og dyre) hotellrom.

Wimdu ble stiftet av Arne Bleckwenn og Hinrich Dreiling. Som ivrige reisende var de to misfornøyde med dyre og anonyme hotell. På utkikk etter alternativ fant de ut at flere og flere valgte å leie privat – et konsept som tilbød gjester billigere, personlige innkvarteringsmuligheter, samt en mer autentisk ferieopplevelse. De bestemte seg derfor for å starte et selskap som gjennom deres kombinerte tekniske viten og lidenskap for reise skulle ta hensyn til brukernes individuelle behov. Resultatet er Wimdu.
Målet er å tilby et tilgjengelig, rimelig alternativ til hotell, med fokus på verdi for pengene. De har i dag over 250 ansatte og er en av verdens ledende plattformer for privat innkvartering på verdensbasis. Mer enn 3 millioner har allerede prøvd dem.
Da jeg nylig var i Amsterdam, prøvde jeg et lignende konsept, det gjorde at vi kunne bo på en husbåt der, det var en stor suksess og veldig moro å gjøre noe helt annerledes.
Neste gang kunne jeg tenke meg å prøve Wimdu.
Se bare her hvor mye spennende det er å velge mellom: 

De har alle prisklasser, men som regel er det rimeligere enn å bo på tilsvarerende hotell. Ofte så mye som 50 % rimeligere.


Bo på en husbåt i Amsterdam



Studioleilighet i Thailand fra 292 kr per natt for 2 personer



To roms leilighet i Nice med delt stort svømmebasseng fra 520,- per natt for 2 personer.
 Leilighet i Miami til fire personer fra 387 kr. per natt

 Et helt spesielt lite hus i Sognefjord på 32 kvadratmeter med plass til 4, fra 285 kr per natt.

 Designhus i København

Sommeridyll i Tromsø
 Flott feriehus på Kreta 


Eller hva med en fantastisk loftsleilighet i New York for de som vil prøve noe helt spesielt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...