mandag 5. mai 2014

Tusen hjertelig takk! 2 millioner sidevisninger!

Tusen hjertelig takk! Jeg sitter her med en overveldende og veldig glad, men også veldig ydmyk følelse!

I dag har bloggen runnet hele 2 millioner sidevisninger! Det er et helt svimlende tall, som jeg på ingen måte drømte om, da jeg for seks år siden skrev det første innlegget!

Jeg husker fortsatt den spente følelsen og usikkerheten på om det mon var noen som ville se det jeg la ut. Jeg husker de første følgerne og de første kommentarene og hvor mye de betydde! Og fortsatt betyr det svært mye for meg med de koselige kommentarene. Mer enn 12.000 kommentarer har det blitt til i løpet av de årene og utrolig nok, så har det kun vært positive kommentarer.

Jeg har lest og leser fortsatt hver eneste en. Jeg har dessverre ikke mulighet til å svare på alle, men jeg svarer alle som har spørsmål og gleder meg over hver eneste hyggelige kommentar.

Kjære lesere, det er akkurat dere jeg har å takke for seks fantastiske år! Tre bøker har det også blitt til og mange mange inspirerende timer.

Jeg gleder meg veldig til å fortsette og takker dere av hele mitt hjerte!

Klem Franciska


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...