mandag 7. januar 2013

Dagens supertips! Fantastiske vintagestoffer til under kr. 50,- per meter

I sommer laget jeg en artikkel om gamle vintagesarier til Vakre Hjem og Interiør, og de sariene er bare noe av det fineste jeg kan tenke meg. Helt utrolige håndlagde detaljer og de vakreste silkestoffene. Alle er forskjellige.

Jeg laget blant annet skjerf og puter av dem, og må bare dele dette tipset med dere! 

Jeg kjøpte dem på Ebay og de kostet mellom hundre til tohundre kroner per stk! De er fem meter lange, meterprisen blir altså langt under femti kroner per stk. Klikk HER for å se mer!

Her ser dere noen av de jeg kjøpte:




6 kommentarer:

  1. takk for supert tips!
    Jeg ble kjempeinspirert da jeg leste den artikkelen i sommer men fant aldri ut av hvor man kunne kjøpe sari uten å blakke seg helt:)
    ha en fin uke!
    klem Cathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Koselig å høre! :-) Ha en strålende uke du også! Klem F. :-)

      Slett
  2. De var jo bare super kule:)
    Kjemp herlig med tips:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Så flotte puter og skjerf du har laget!! Jeg elsker Ebay, man kan finne så mye bra der til en hyggelig pris:) Ha en fin uke, Franciska! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Det var utrolig vakre stoffer, her ble jeg forelsket med en gang!
    Om du har lyst på en tur til gave og Interiørmessa som er 24-27 januar, så ta turen innom bloggen min.

    En glad dag til deg!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  5. I almost never leave a response, however i did some searching and wound up here "Dagens supertips! Fantastiske vintagestoffer til under kr. 50,- per meter".
    And I do have a couple of questions for you if
    it's allright. Could it be just me or does it look like some of these remarks look as if they are left by brain dead folks? :-P And, if you are writing on other sites, I would like to follow everything fresh you have to post. Could you list of every one of all your social pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

    Also visit my site; Runder haarausfall

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...