tirsdag 22. januar 2013

Ny vinner er trukket! Flere flotte premier! igjen!

Da har jeg trukket vinneren av gavekort på kr. 600,- til foto på lerret fra Illux!

Den heldige vinneren ble Ingrid med bloggen Ingrids Boble

Gratulerer så mye!

Dere har fortsatt mulighet til å vinne disse flotte premiene:

Klikk HER for å vinne gavekort fra VillaVanilla på kr. 500,-. Trekning 24. januar!
Klikk HER for å vinne gavekort på kr. 500,- fra Sengemakeriet! Trekning 4. februar.
Lykke til!

P.S. Husk at du også kan registrere egne giveaways gratis på bloggen min HER!

2 kommentarer:

  1. Hei høpp!

    Gratulere til heldig vinner:)

    Ha en fin uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hurra!!! Nå ble jeg kjempeglad :) Perfekt midt i innredning av nytt hus, hvor en av planene er et stort bilde over sofan :)
    Sender deg en mail
    Ha en flott tirsdag videre :)
    Ingrid

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...