fredag 25. januar 2013

Har du et inspirerende soverom? Bli med og vinn flotte premier!


Sanselige Rom blir en samling av inspirerende og spennende rom (Kjøkken, bad, soverom, barnerom etc.) fra både Norge og utlandet. Den kommer ut til høsten!

Alle som laster opp bilder, har mulighet for å vinne flotte premier.



Først ut er VillaVanilla, som er en koselig nettbutikk, som selger super lekre klær, smykker og tilbehør i tillegg til utvalgte interiørting. Akkurat nå har de januarsalg med opp til 70 % på klær og sko. Se bare her hvor mye fint de har! 

Lik gjerne VillaVanilla på facebook for å få masse inspirasjon og gode tilbud. Klikk HER!



Den flotte premien de gir, er denne superlekre Chesterfield stolen i den største størrelsen til en verdi av kr. 3.999,-!
Farge Grey. Nydelig stol som vil passe godt inn i de fleste hjem.
Høyde: 92 cm, Bredde: 63 cm, Dybde: 75 cm
Det eneste du trenger gjøre for å være med i konkurransen, er å lage et nytt innlegg på bloggen din hvor du skriver om konkurransen og har med bilder av soverommet ditt. 

Link til innlegget ditt ved å klikke på den blå knappen med teksten "Add your link" under bildene! (Se eksempel under).

Dere må selv ha rettighetene til bildene. De som blir valgt ut til å være med i boken vil få en gratis bok tilsendt når boken er ferdig. De vil også få omtale av bloggen sin sammen med bildene. :-) 

Det er bare å spørre hvis du har noen spørsmål. :-)

Husk at du også kan laste opp bilder fra andre rom!
Inspirerende stuer - klikk HER!
Inspirerende jenterom - klikk HER!
Inspirerende bad - klikk HER!
Inspirerende kjøkken - klikk HER!
Inspirerende uterom - klikk HER!
Inspirerende gutterom - klikk HER!

P.S. Hvis du synes det er enklere kan du i stedet sende meg bilder på mail: fmj@broadpark.no og bare linke til konkurranse på bloggen din. Og du MÅ ikke ha blogg for å være med heller! :-)

Siste frist for å være med i konkurransen er 5. april!


 Loading InLinkz ...

16 kommentarer:

  1. Kan man bruke gamle innlegg fra bloggen sin?
    :)

    SvarSlett
  2. ååh, så kjekt, vi bygger nytt soverom... skynder oss å gjøre det ferdig så jeg kan vere med... (stakkars mannen min... ler) :) :) :) gøy...

    klems Diana.

    SvarSlett
  3. La inn et innlegg nå, skal linke til deg når jeg får brukt en pc, sitter på ipad nå :)

    SvarSlett
  4. Så gøy! Jeg blir med! Prøver meg på et innlegg fra soverommet mitt i morra!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Så morsomt! Vi slenger oss med.:)

    SvarSlett
  6. Spennende, så mye fint :-) Når er fristen for soveromsbildene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, hei, siste frist er 15. mars! Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  7. Hei, Jeg blir med og kanskje mitt soverom passer inn i boken? Gleder meg! Fin onsdag! klem Siv:-)

    SvarSlett
  8. Så utrolig spennende :)
    Har tatt og redigert innlegg og håper det går greit.
    Ønske..ønske den vanvittige flotte stolen ifra Villa Vanilla D :))

    SvarSlett
  9. Hei hei Franciska! Da skal jeg for første gang prøve meg på noe sånt. Kjempe morro :) Hadde jo vært utrolig gøy med et bilde i boken. Vet ikke helt om jeg får det til riktig da ?
    Hilsen sivsSanser

    SvarSlett
  10. Hej! Jag vill gärna vara med och har gjort ett inlägg med bilder från mitt sovrum :)
    kram Tini

    SvarSlett
  11. Å så spennende! Dette vil jeg veldig gjerne være med på!!

    SvarSlett
  12. Hei!
    Jeg tok oppfordringen og har lagt inn et innlegg :-)

    Klem- Marte.

    SvarSlett
  13. Hello, Ι enjoy reаԁing through yοur articlе post.
    I likе to write a little comment to suppoгt you.


    Stop by my homepаge - Haarwuchs

    SvarSlett
  14. Because the admin of this site is working, no uncertainty
    very shortly it will be renowned, due to its feature contents.


    My web site ... haarwuchs

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...