onsdag 23. januar 2013

Dagens supertips - Lag en flott veggdekorasjon inspirert av Tine K

Jeg ble inspirert av dette bildet fra Tine K og har laget min egen versjon.

 Kilde: Tine K Home


Jeg kjøpte rimelige rammer på Skeidar og hengte de opp med strimler av stoff.

Knaggen er fra Home and Cottage.

Ser også for meg at det kan bli kjempefint med gamle vintagerammer.

Eller hvis man har diverse, ikke særlig pene rammer, kan man male alle sorte. Fretex pleier å ha mange rimelige rammer.

Slik ble resultatet:
Hva synes dere? :-)

P.S. I morgen kan jeg avsløre hemmeligheten min ;-)


7 kommentarer:

  1. Kult! Dette kunne jeg tenke meg å prøve!
    Er sååå spent på hemmeligheten din!
    Skal bøkene dine oversettes til andre språk kanskje????


    Nyt dagen

    Klem

    SvarSlett
  2. Fin!!☺
    Lagde også ein lignande i fjor haust-enkel og super dekorasjon☺ Enno ikkje lei av den☺
    Ha ein fin dag!

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Kjempefint:)et supert tips!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempe kult da:)
    Herlig tips til oss andre:)
    Ha en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Utrolig lekkert! Syntes din var finere enn orginalen ;)
    Ha en flott dag!

    Klem Monica

    SvarSlett
  6. Så fint det ble! Hyggelig at du har brukt krok fra oss.
    Klem Marianne :)

    SvarSlett
  7. Hei
    For en fin og inspirerende blogg :) legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre :)
    Klem Kristin

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...