fredag 18. januar 2013

Enda en vinner trukket - mange flotte premier igjen! :-)

Da har jeg trukket vinneren av Greengatepakken fra Myrullpiken!

Den heldige vinneren ble Jeanette med bloggen Chez Jeanette.

Gratulerer så mye!

Dere har fortsatt mulighet til å vinne disse flotte premiene:

Klikk HER for å vinne gavekort fra VillaVanilla på kr. 500,-. Trekning 22. januar!
Klikk HER for å vinne gavekort på kr. 600,- til foto på lerret fra Illux! Trekning 19. januar!


Klikk HER for å vinne gavekort på kr. 500,- fra Sengemakeriet! Trekning 4. februar.
Lykke til!

P.S. Husk at du også kan registrere egne giveaways gratis på bloggen min HER!

3 kommentarer:

  1. Hei hei! Artikkelen er i Boligpluss nå og det er så stas :) Vakre bilder! Tusen takk igjen skjønne!

    Ha en fin helg!

    Klem Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lene, koselig å høre at du liker artikkelen. :-) Ikke vanskelig å lage en fin artikkel med et så fint hjem og en så koselig familie! :-) Takk for at jeg fikk komme til dere! God klem Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...