mandag 28. januar 2013

Her du en inspirerende stue eller spisestue? Da kan du være med i den nye boken Sanselige Rom!


Sanselige Rom blir en samling av inspirerende og spennende rom (Kjøkken, bad, soverom, barnerom etc.) fra både Norge og utlandet. Den kommer ut til høsten!

Alle som laster opp bilder, har mulighet for å vinne flotte premier.


Denne gang er det Stabbursbua, som har en spennende nettbutikk med stort utvalg og masse fine varer i tillegg til egen hyggelig gårdsbutikk på Skinnmo gård i Larvik.



Lik gjerne Stabbursbua på Facebook for å få inspirasjon og gode tilbud. Klikk HER!

Den flotte premien de gir, er et gavekort på kr. 1.000,-!

Bildene er fra Stabbursbua
Det eneste du trenger gjøre for å være med i konkurransen, er å lage et nytt innlegg på bloggen din hvor du skriver om konkurransen og har med bilder av stuen din. 

Link til innlegget ditt, ved å klikke på den blå knappen med teksten "Add your link" under bildene!

Dere må selv ha rettighetene til bildene. De som blir valgt ut til å være med i boken vil få en gratis bok tilsendt når boken er ferdig. De vil også få omtale av bloggen sin sammen med bildene. 

Det er bare å spørre hvis du har noen spørsmål. :-)

Husk at du også kan laste opp bilder fra andre rom!
Inspirerende soverom - klikk HER!
Inspirerende stuer - klikk HER!
Inspirerende jenterom - klikk HER!
Inspirerende bad - klikk HER!
Inspirerende uterom - klikk HER!
Inspirerende gutterom - klikk HER!

P.S. Hvis du synes det er enklere kan du i stedet sende meg bilder på mail: fmj@broadpark.no og bare linke til konkurranse på bloggen din. Og du MÅ ikke ha blogg for å være med heller! :-)


Siste frist for å være med i konkurransen er 5. april.

18 kommentarer:

  1. Når er fristen på disse bildene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, hei, fristen er 1. mars. :-) Beste hilsen Franciska

      Slett
    2. Beklager! :-) Ja, 15. mars! Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  2. Hej! Nu har jag länkat till mig...spännande! Kramis semlan

    SvarSlett
  3. Så utrolig morsomt at du er i gang med planlegging av ny bok! :) Jeg heier på deg!

    Håper du har hatt en deilig start på det nye året.
    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for alltid varm og god støtte Anette! :-) Du er så god!

      Ønsker deg en strålende uke!

      God klem Franciska :-)

      Slett
  4. Hei, Her kommer mitt bidrag til tema STUE til din nye bok! Gleder meg til ny bok fra deg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  5. Hei!!

    Så kjekt at jeg fant deg!!! Her har du fått deg en ny følger...Elsker bildene dine! Er du på Pinterest?

    La til et bilde av vår stue,den er stadig i forandring..Men den beskriver litt stilen.. :) God helg videre til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Nin, velkommen til! :-) Ja, jeg er på pinterest under Franciskas Vakre Verden. Ha en kjempefin uke! :-) Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  6. Da er vi med her, takk for invitasjon.

    SvarSlett
  7. Hei. Da har jeg linket til deg i enda et innlegg samt en link øverst på min side. Lykke til med bokprosjektet ditt.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Oi, så gøy! Kom over siden din i aller siste liten, og hiver meg med! Herlig blogg du har! Gleder meg til å følge deg videre. God helg til deg! Hilsen fra Beate

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Beate

      Så hyggelig at du fant meg :-)

      Velkommen skal du være!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  9. I enjοy ωhat yοu guуs are up too.
    Thіs ѕоrt of clеver work аnd rеpоrting!
    Κeep up the good works guys I've included you guys to my own blogroll.

    Also visit my page - barnaconection.com

    SvarSlett
  10. Heidu!
    Jeg har nettopp publisert et innlegg fra stuen min, og linket til deg, men jeg rakk visst ikke å laste det opp hos deg før du stengte :( Det var jo litt synd for meg ... Hvis du likevel vil se bidraget mitt finner du det her; http://minstil-eva.blogspot.no/2013/04/sanselig-stue.html
    Jeg fikk lastet opp et uterom-innlegg igår :)

    Uansett; fin blogg du har :) Jeg skal følge med deg videre. og gleder meg til boken din kommer ut!! Lykke til :)

    God helg, klem fra meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Siv

      Hvis du sender meg bilder på mail: fmj@broadpark.no rekker du fortsatt å være med.

      Ha en strålende helg!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  11. It's really a great and helpful piece of info. I am satisfied that you simply shared this useful information with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

    Visit my web page - haar mittel

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...