onsdag 2. september 2015

Er det ingen som vil ha meg?


Hei Alle sammen

Jeg heter Zorro

Da jeg var bitteliten ble jeg satt i en pappeske sammen med mammaen og søsknene mine på trappa til en fremmed dame. Jeg skjønnte ingenting for vi var jo vant til å ha det trygt og godt, men plutselig var vi der helt alene. Heldigvis ble vi tatt med til noen snille folk som passer godt på oss.

I den siste tiden har vi hatt besøk av veldig koselige familier som har hatt lyst til å adoptere oss. Jeg har blitt like glad hver gang noen av søsknene mine har fått nye hjem, men nå er det bare meg igjen.

Er det ingen som vil ha meg?

Jeg er en veldig snill og kosete gutt, jeg går på do helt selv, vasker meg selv og alt jeg ønsker er en snill og god famile å bo hos.

Matmamma sier at hun synes jeg er en av de søteste, mykeste og fineste små pusene hun noen gang har sett og at det helt sikkert er noen som kommer til å bli veldig glad i meg også.

Hvis du har lyst til å velge meg blir jeg veldig glad.

Du kan sende en mail til matmamma på fmj@getmail.no.

Takk for at du ville høre på meg!

Hilsen Zorro











2 kommentarer:

  1. Klart det må være noen som vil ha deg.
    Så vakker som du er.

    Du minner meg om ein kjær barndomsvenn, han var som deg svart med kvit flekk under haka og kvit flekk på magen. på sine gamledager var han mere rødbrun etter å ha bleika pelsen i sola.

    Fikk han av ei jente som bodde hos oss, mens mora var på sykehus, ho var da sammen med meg heile døgnet, med meg på min skole og alt.
    Litt slitsomt husker eg at eg syns det var, for eg var jo vant med å være litt aleine.

    Sofus hette min vakre pus.


    Håper du får et godt hjem vennen.
    Min Noah er ikkje mye fornøyd viss det dukker opp, flere katter her, så han skal få lov til å være kongen på haugen aleine.

    Klem og kos fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for den koselige kommentaren din Mira! Og tusen takk for at du bryr deg!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...