fredag 15. mars 2013

Da er de første vinnerne trukket i konkurransen om interiørpremier for 22.000,-


Tusen takk for den overveldende store interessen det har vært for å være med i den nye boken Sanselige Rom! Og tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene!

Jeg har fått inn svært mange flotte bilder og jeg gleder meg til å gå igjennom dem alle sammen. 

Rakk du ikke å sende meg bilder?
Hvis du enda ikke har rukket å sende meg bilder er det fortsatt tid. Jeg har forlenget fristen til 5. april. Det er derfor bare å fortsette å legge inn bilder.

Jeg tar også imot bilder på min personlige mail fmj@broadpark.no, frem til 5. april. Send meg gjerne små filer til å begynne med. Hvis du ønsker å sende store filer kan de enkelt sendes gratis via Transfer big files. Klikk HER for å se mer.)

Gleder meg veldig til den store jobben som ligger foran meg med å sette sammen boken. :-)

I dag har jeg trukket disse flotte premiene!

Lekre lykter med heklet skinn fra MinJosefine, verdi kr. 1.320,-
Den heldige vinneren ble - A norwegian Housecat!

Mykt luksuspledd laget av babymohair fra CKL Interiør - verdi kr. 2.950,-Den heldige vinneren ble - Kristin med bloggen H elle K Tid for Harmoni

Flott kunstbilde fra nyåpnede Image Troopers - verdi kr. 2.300,-
Den heldige vinneren ble - May Helen med bloggen Kronprinsessene!

Valgfritt skilt fra Ramsign verdi kr. 1.978,-
Den heldige vinneren ble - Hedda med bloggen Gode grunner!

Gratulerer så mye! 

Resten av vinnerne vil bli lagt ut i løpet av neste uke.



Vant du ikke her, kan du fortsatt ha vinnerlykke i en av de andre giveawaysene mine!

Vinn gavekort på kr. 500,- til norges beste nettbutikk for kjæledyr!

Ipet er kåret til Norges beste nettbutikk og er en spennende dyrebutikk på nett som har utrolig mye fint til kjæledyrene våre.

De gir dere kjære lesere et gavekort på kr. 500,-
Klikk HER for å komme til konkurransen.

Hundeposeholder  United Pets-
Vinn lekkert ByNord pledd til en verdi av kr. 1.799,-
Allehaande er en sjarmerende livsstilsbutikk i gamle verneverdige lokaler midt i Lillesand. De har klær, leker, interiør, kaffe og te, og fører mange kjente interiør- og klesmerker, som Ferm Living, Greengate, By Nord, Rice, Cozyroom, Cream, Container etc.

De gir bort dette lekre tunge bomullspleddet fra ByNord i størrelsen 130 x 180 cm. Perfekt til kalde sommerkvelder. Velg mellom blått eller grått. Verdi kr. 1.799,-

Klikk HER for å komme til konkurransen.

Vinn herlig vårpledd til en verdi av kr. 449,-

am design er en hyggelig interiør butikk med salg av møbler og klær, i landlig og romantisk Dansk og Fransk landstil. De holder til i den gamle verkstedhallen på Nylende i Vest Bamble. 

De gir bort dette herlige vårpleddet til en verdi av kr. 449,-
Klikk HER for å komme til konkurransen.


2 kommentarer:

  1. Tenk at jeg var så heldig å vinne!
    TUSEN TAKK :)
    Valg av bilde er tatt og jeg gleder meg til det kommer i posten.
    Ha en fin påske.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...