tirsdag 12. mars 2013

Mine vår favoritter!!

Ahh, våren er her og solen varmer mer og mer. Kjenner at jeg får lyst til å lage et litt lettere og lysere interiør og har i derfor i dag vært på en runde blant mine favorittbutikker.

Nå er det mye fint, se bare disse bildene:

Lene Bjerre Shopen har masse herlige vår-nyheter

anna-bordlampe-white
De har også masse fint til kjøkkenet. Bare se disse herlige kjøkkenhåndklærne til 198,- Elsker også denne lampen til kr. 1.998,- hadde passet perfekt på skrivebordet mitt.

Hos Lunehjem.no finner jeg alltid mye fint. Sjekk ut denne tøffe nyheten! Magasinholder i sort metall kr. 1.199,-. LIKER!!
ZanZ har de lekreste nyhetene fra Nicolas Vahé. Så fint! Og så godt!
Hos Farmor fant jeg denne herlige brevordneren til bare 249,- og flott stor (60 x 90 cm) krittavle til bare 449,-
VillaVanilla har alltid mye fint og YES!!! Jeg ELSKER denne kjolen! 2.399,- En klassiker!
Annonse

Stabbursbua har denne fine grå stigen til 1.399,- og fin hagestol fra Artwood til 3.500,-
Tyrkis og grått er to av favorittfargene mine sammen. Villa Nostalgi har disse fine tingene som er like fine ute som inne! Veggskap til  339,- og stor buddha til 249,-
Dorothea er i vårhumør og har masse flotte nyheter!
Denne dørmatten fra Drømmeverden, til en dobbeltdør, står høyt på ønskelisten min! Tøft uttrykk og god pris kr. 429,-
Allehaande har bare så mange lekre delikatesser. Perfekt pynt til kjøkkenet:






7 kommentarer:

  1. Her var det mye fint, takk for linker:). Nå skal jeg ta meg en tur rundt i nettbutikker:).

    SvarSlett
  2. Mye herlig vårinspirasjon her - fin inspirasjon du har satt sammen!

    SvarSlett
  3. Fristet - dét er jeg :-)
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlett
  4. Tusen takk for masse god inspirasjon! Her var det mye fint!! Har veldig lyst på litt vårnytt i hus jeg også :)

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  5. Å SÅ MASSE HERLIGE TING
    FIKK LYST PÅ DET MESSTE
    ØNSKER DEG EIN VAKKER KVELD
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. En fryd for øynene.....E VELDIG klar for vår...
    Her i Bergen våknet vi opp til snø i dag...
    Not so funni...


    Fin uke videre!

    SvarSlett
  7. Her var det masse flott:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...