tirsdag 5. mars 2013

Jeg har fått meg inne-Magnolia! :-)

Jeg var en tur på Sanselig interiør, som er en av favorittbutikkene mine, for et par dager siden, og her fant jeg de flotteste Magnolia-greinene. De er kunstige, men ser helt ekte ut!

Jeg kjøpte denne gamle bøtten fra Vintage by Nina for et par år siden og har ikke helt klart å finne ut hva jeg skulle ha i den. Men nå ble jeg endelig fornøyd!

Hva synes dere?




I visited one of my favourite shops Sanselig Interiør, for a couple of days ago and here I found the most beautiful Magnolia branches. They are artificial, but look so real!

I bought this old bucket from Vintage by Nina for a couple of years ago and have not quite been able to figure out what I should have in it. But now I was finally satisfied!

What do you think?


14 kommentarer:

  1. Nydelig !! Kanskje jeg må ut å lete jeg og:)
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  2. For en flott blogg du har:)
    Så mange nydelige bilder:)
    Har lagt meg til som følger på bloggen din.
    Hilsen Lola:)

    SvarSlett
  3. Hei, WOW nydelig! klem Siv:-)

    SvarSlett
  4. Å, så nydelige de var. Går så fint an å ha kunstige blomster eller greiner når de ser så utrolig ekte ut.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Det ble skikkelig fint, Franciska! Greinene passet så bra i den bøtten og så var det jo fint at du endelig har fått brukt for den:) Ha en fin kveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Så kjempe flott dette ble:)
    Den bøtte var bare kjempe lekker:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. HEJ
    Det er bare så skønt, og meget pynt i det !
    Kram Diana

    SvarSlett
  8. Så fint!! Nydelige blomster og flott bøtte :)

    Ha en fin kveld!

    Klem Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  9. Så fin!Nydelig blomster og nydelige farger!

    SvarSlett
  10. Nydelige greiner! Magnolia er vakkert:)
    så passet de perfekt i bøtta:)
    ønsker deg fin tirsdagskveld!
    klem nina

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...