torsdag 7. mars 2013

TUSEN - HJERTELIG - TAKK!!

Kjære alle mine fantastiske lesere!

Jeg har nå rundet 1 million besøk, og vil takke dere av hele mitt hjerte for at dere har hatt lyst til å følge meg og dele smått og stort med meg.

Da jeg begynte å blogge for tre år siden hadde jeg på ingen måte sett for meg at det skulle bli så moro og så givende. Jeg husker fortsatt at jeg var lykkelig da det var bare 100 som hadde vært innom bloggen min. :-)

Jeg er ydmyk og takknemlig for alt godt som har skjedd og for alle de gode stundene jeg har delt med dere. Jeg gleder meg til mange gode stunder sammen med dere fremover!

Tusen hjertelig takk!

:-)

Foto: Franciska Munck-Johansen

20 kommentarer:

  1. Gratulerer! Jeg er ny følger og storkoser meg med inspirasjon. Ha en god dag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!!!
    Jeg er stadig innom å lar meg inspirere!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Gratulerer! :) Så moro:)
    Veldig glad for at du fortsetter. Du gir masse inspirasjon her inne:)

    Ha en fiiin helg!
    Klem,Line

    SvarSlett
  4. Congratulations darling !! that is a lot !!!...love to come here ....and many others too.....lovely day....love Ria....xxx...

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse:))

    SvarSlett
  6. Å hjertelig tillykke altså!!!FOR et tall!!!
    Ikke så rart med den vakre blogg og ditt nydelige hjem!
    All grunn til å være kry som vi sier i Bergen:)

    Ha en vidunderlig dag søde.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  7. Grattis Franciska, har alltid gillat
    din blogg jättemycket.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  8. Gratulerer :) Så moro!
    Kos deg masse med det :) Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye, så herlig. :)
    Veldig flott og inspirerende
    blogg du har. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Til lykke! Du har altså også en dejlig blog :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye:-) kjempegøy å følge deg;-) klem

    SvarSlett
  12. Grattis och tack för en helt underbar blogg!
    Kram Raina

    SvarSlett
  13. Gratulerer så utrolig mye:)
    Vel fortjent:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  14. Gratulerer! Dine bilder er alltid til inspirasjon! klem Siv:-)

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye, vel fortjent!!!! Og nyyydelig bukett :-)

    SvarSlett
  16. gratulerer!! ikke rart du gjør d bra!! du er kjempe flink å inspirere!

    Klems Diana.

    SvarSlett
  17. Takk til deg Franciska som deler så utrolig mye inspirasjon og glede til oss lesere!
    God klem til deg♥

    SvarSlett
  18. Piece of writing writing is also a fun, if you know then you can write otherwise it
    is complicated to write.

    Take a look at my web page paleo-diät

    SvarSlett
  19. Hei på deg Franciska:).
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg og tips om konkurransen din:).
    Gratulera med så mange besøkande, så utrulig gøy:). Og det skjønner eg godt, for du har ein nydelig blogg og så fint du har det hos deg:). Du er kjempe flink:).
    Fin fredag til deg oggod helg:)
    Her har vi sett Idol og ete grandiosa...Ungane vil heller ha grandiosa enn min heimalaga pizza...hahaha..Seier kansje litt om kokkeferdighetane mine..Ho ho..
    Klems Evelyn - ny følgar hos deg:).

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Evelyn

      Takk for hyggelig hilsen

      Velkommen skal du være!

      Ha en strålende uke!

      Klem Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...