fredag 15. mars 2013

Rakk du ikke å sende meg bilder? Da har jeg gode nyheter til deg :-)

Jeg har fått flere henvendelser fra folk som ikke har rukket å være med i konkurransen. Jeg har derfor valgt å utsette fristen til 5. april! :-)

Klikk på linkene under for å legge inn bildene dine! Alle som laster opp bilder er med i trekningen av premiene under! :-)


Soverom
 - vinn flott stol fra VillaVanilla verdi kr. 3.999,- klikk HER!

Jenterom - Vinn luksusdyner fra Sengemakeriet verdi kr. 3.996,- klikk HER!
Uterom - Vinn gavekort på kr. 1.000,- fra Illux - klikk HER!
Gutterom - Vinn kalkmaling pluss malekost fra Edda Interiør, verdi kr. 1.209, - klikk HER!
Bad - Vinn lekker veske og tøft smykke fra Landlige Hjem verdi kr. 1.647,- klikk HER!
Kjøkken - Vinn gavekort fra Lunehjem.no på kr. 1.000,- klikk HER!
Stue - Vinn gavekort fra Stabbursbua på kr. 1.000,- klikk HER!



Flott Chesterfield stol fra VillaVanilla til en verdi av kr. 3.999,-
Først ut er VillaVanilla, som er en koselig nettbutikk, som selger super lekre klær, smykker og tilbehør i tillegg til utvalgte interiørting. Akkurat nå har de 50 % på interiørvarer! Klikk HER for å se hvor mye fint de har!

To lekre luksususdyner fra Sengemakeriet i Trondheim verdi kr. 3.996,-
Sengemakeriet er en familiebedrift som har eksistert i mange år. Far og sønn jobber sammen og brenner for det de gjør. De har en spennende nettbutikk, med stort utvalg av sengetøy, dyner, senger etc. Klikk HER for å komme til den! De har akkurat nå flere gode tilbud! Herlig med mennesker som liker det de gjør og som setter en ære i å gi god kundeservice.


Gavekort på kr. 1.000,- til nettbutikken Lunehjem.no!
Lunehjem.no er kåret til Norges beste nettbutikk og har alltid fingeren på pulsen. De har en stor og spennende nettbutikk, som du finner HER. De har også en koselig butikk i Tønsberg i den gamle brannstasjonen. De gjør mye for at kundene deres skal være fornøyde og er alltid tidlig ute med trendproduktene og alle de gode tingene som er fine år etter år.


Kalkmaling fra Pure and Original verdi kr. 1.209,-
Edda Interiør har den lekre kalkmalingen fra Pure and Original som ser ut som betong. Man kan bruke den til mye forskjellig. Jeg har selv malt en vegg, en stol, en dør og flisene på badet og vaskerommet. En genial maling som er miljøvennlig og lett å bruke. Edda Interiør selger også de lekreste flisene fra Castle Stone og har akkurat begynnt med et spennende nytt firma Hoffz, som har kjempefine rustikke ting. Klikk HER for å se mer!
Gavekort til foto på lerret, wallstickers etc. Verdi kr. 1.000,-
Illux designer og lager personlige og stilfulle veggdekorasjoner til attraktive priser. Du kan velge mellom unike produkter fra galleriet deres, eller du kan designe ditt eget bilde. De er store både på wallstickers og foto på lerretFlere tusen kunder har allerede brukt dem fra private til profesjonelle fotografer, kunstnere og interiørarkitekter.

Lekker veske og tøft smykke fra interiørbutikken Landlige Hjem - Verdi kr. 1.647,-
Landlige Hjem har holdt på i litt over et år og har allerede blitt en spennende butikk som er gode på å finne de lekre tingene som ikke koster så alt for mye. Landlige Hjem har både nettbutikk og egen butikk på Sundbytunet på Jessheim. Klikk HER for å komme til nettbutikken deres.


Gavekort på kr. 1.000,- fra fra interiørbutikken Stabbursbua!
Stabbursbua har en spennende nettbutikk med stort utvalg og masse fine varer i tillegg til egen hyggelig gårdsbutikk på Skinnmo gård i Larvik.

Siste frist for å bli med i konkurransen er 5. april. 


12 kommentarer:

  1. Ja, dette er jo bare verdens beste nyheter å få på bursdagen min ;-)

    SvarSlett
  2. Yey!! Så bra!! Ha en fortsatt fin kveld:))

    SvarSlett
  3. Hei hei!

    Jeg syns det er så spennende med denne konkurransen og sendt deg masse bilder! Men blir litt bekymret for at jeg har gjort noe galt, for når jeg klikker på linken min f.eks under stue så kommer jeg til innlegget mitt fra i dag og ikke til den dagen jeg sendte deg linken! Stakkars deg, da må du nok bla deg tilbake gjennom eldre innlegg! Beklager!

    God helg!
    klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jeanette, det skal nok gå bra, jeg får heller kontakte deg hvis det er innlegg jeg ikke finner. :-)

      Ha en strålende uke!

      Klem Franciska :-)

      Slett
  4. Supert. Da skal jeg og jammen sende inn noen bilder...
    god helg
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Flott! Da skal du ikke se bort fra at du får noen bidrag fra meg også. Ønsker deg en riktig god helg:-) Hilsen Gitte

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Tusen takk for kjekk invitasjon til og vera med i boka! stas!
    Eg har imidlertid dessverre måtta sende kamera mitt inn på reperasjon og rekk nok mest sannsynlig ikkje å få det tilbake innen fristen...:(
    Gler meg til boka kjem ut!

    Helsing Marianne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marianne

      Det skjønner jeg :-) Ha en strålende uke. :-)

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
    2. først og fremst tusen takk for koselig kommentar!!
      det var flaks at du utsetter fristen!!! har et komplisert svangerskap men skal prøve rekke noen bidrag til 5april!!
      nå har jeg et dårlig kamrera, ikke så opptatt av bildene og ville vel egentlig ikke kastet meg på en sånn utfordring..
      jeg blogger for å dele det jeg gjør og det er litt flaut når proffe bloggere titter innom :) men, siden oppfordringen kommer fra deg skal jeg prøve så godt jeg kan :) ha en flott uke du og! irja.

      Slett
  7. Hei, Franciska!

    Tusen takk for din inspirerende blogg:)
    Jeg lurer på hvor mange bilder jeg kan sende inn på rom-konkurransen..max..?

    God natt;)
    Mvh Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica

      Takk for koselige ord :-)

      Du kan sende så mange bilder du vil. Det er ingen maksgrense.

      Ha en fin helg!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...