mandag 9. februar 2015

Da er det ingen vei tilbake!

Foto: Christine Heim/Kakekrigen. Fra venstre: Janne, Eirunn, Bjørn-Ali, Franciska og Elisabeth

I kveld begynner den store finaleuken i kakekrigen!

Hjelp! Hvordan skal dette gå?

Nå møter jeg de beste av de beste! Tre flotte og ikke minst dyktige jenter, for ikke å nevne Bjørn Ali som har eget bakeri og kafé og har bakt mer enn 3000 marsipankaker! Og har alle oppskrifter i hodet!

Kveldens oppgave er å lage noe som oser av Paris.

Kanal FEM kl. 21.30.

Wish me luck! :-)


4 kommentarer:

  1. Dette blir spennende og kjekt!
    Jeg gleder meg til å se ;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Lykke til!! Du tryller frem de deiligste oppskrifter, så dette går nok kjempe bra:)). Marianne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...