mandag 9. februar 2015

Vinn gavekort til Holmsbu spa! Verdi 4.200!



Quality Spa & Resort Holmsbu, beliggende i fjordkanten side om side med sine sjarmerende sjøboder og stolte sørlandsvillaer, soler seg i glansen fra omgivelsene hele året gjennom. Med egen sandstrand, brygge og marina er dette stedet for deg som ønsker nærkontakt med maritime elementer. Opplev norsk kystnatur og unn deg ro og velvære i spa, bare én times kjøretur fra Oslo.

Holmsbu Spa gir nå bort et gavekort til en verdi av hele 4.200,-

Gavekortet kan brukes til hva du vil, blant annet noen av de spennende spa-helgene deres:

Konkurransereglene er enkle:
  • 10 lodd for å like Holmsbu Spa på Facebook. Klikk HER!
  • 10 lodd for å følge Holmsbu Spa på Instagram: @qsrholmsbu
  • 10 lodd for å dele konkurransen. 

Du kan dele ved å klikke "Liker" under innlegget, på egen Facebookside, på bloggen din eller på instagramsiden din eller lign. Du får 10 lodd per gang du deler. Del på Instagram med #vakreholmsbuspa2 og @franciskasvakreverden.

Skriv i en kommentar hvor mange lodd du tar.

Trekning 12. mars.

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør. Klik HER for å doble vinnersjansene dine!


FP_PUSS

VårPUSS 1. - 3. mai

God helse er en grunnstein i livet, både mentalt og fysisk. La dagene dreie seg om inspirasjon fra gode venner og omgivelsene, hard og myk trening fra motiverende instruktører, og alt det i skjønn forening med å nyte uten å måtte yte.

Pakken inkluderer:
Overnatting fredag til søndag i hotell, sjøbod eller villaMat fra hjertet:   
- Frokost lørdag og søndag  
- 3-retters middag fredag og lørdag* med premiedryss.
Tommy Steine DinnerShow lørdag
2 glass sprudlende (musserende vin). Ta et glass i baren før middagene, eller kanskje i boblebadet i Spa
Treningstimer, påmelding på plass.
Profesjonell Make-Up DEMO i plenum
Goodiebags til alle, verdi ca. kr. 500,-Inngang Holmsbu 
Spa - relax (vannområde) og treningsstudio under hele oppholdet
Myk badekåpe og tøfler til låns
Fri innendørs og utendørs parkering
(*Kjøkkenets valg av meny)

Klikk HER for å se mer.

  

Valentines helg 13. - 15. februar

Lørdag 14. februar er valentinsdagen. Nyt en hel helg sammen. Det er tid for varm og ekte oppmerksomhet.

Dere får:
Overnatting i gode senger
Mat fra hjertet:
  - Frokost, god start på dagen
  - 3-retters middag, godt for hjertet*
Inngang til Holmsbu Spa–relax (vannområde) og treningsstudio
Midnatts-Spa i levende lys
Myke badekåper og tøfler til låns
Fri innendørs og utendørs parkering
(*Kjøkkenets valg av meny)

Klikk HER for å se mer.



YogaWeekend 6. - 8. mars 
Et program fylt med praksis, teknikk, filosofi og selvsagt tid til å nyte spa og herllg feelgood stemning.

Pakken inkluderer:
Helgens Yogaprogram av teori og praksis
Overnatting i gode senger
Mat fra hjertet:

- Frokost, god start på dagen-
 3-retters middag, godt for hjertet*
Inngang til Holmsbu Spa–relax (vannområde) og treningsstudio
Myk badekåpe og tøfler til lånsFri
innendørs og utendørs parkering
(*Kjøkkenets valg av meny)

Klikk HER for å se mer.

  

32 kommentarer:

  1. Klart jeg liker og deler dette :) 20 lodd på meg!

    mvh Elizabet
    embla50@yahoo.no

    SvarSlett
  2. 10 lodd for å like Holmsbu Spa på Facebook
    10 lodd for å følge Holmsbu Spa på Instagram
    10 lodd for å dele konkurransen.

    SvarSlett
  3. Liker Holmsbu Spa på Facebook og Instagram og delt begge plasser. Så 40 lodd da kanskje?

    SvarSlett
  4. 30 lodd💜 Krysser fingre 👍 Hilsen Anne Ida

    SvarSlett
  5. Det hadde vært topp! Prøver lykken med 40 lodd.

    SvarSlett
  6. Klart jeg må være med, hadde vært mitt i blinken for min venninne Berit og meg :-)
    Har delt på bloggen min og likt på facebook . Så da blir det 20 lodd.

    SvarSlett
  7. Krysser fingerne og håper på at mine 20 lodd er nok til å vinne

    SvarSlett
  8. En venninne og jeg leter etter et sted å dra på 40 års tur. Dette hadde vært supert. Tar 40 lodd :)

    SvarSlett
  9. På så herlig dette så ut, 20 på meg, krysser fingre

    SvarSlett
  10. Tar 30 lodd :) nibinuriel@msn.com

    SvarSlett
  11. 10 lodd for å like Holmsbu Spa på Facebook
    10 lodd for å følge Holmsbu Spa på Instagram
    10 lodd for å dele konkurransen på Facebook.
    :) Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Det ble 20 lodd på meg!
    Dette hadde vært et suverent avbrekk fra hverdagen, håper på det beste:-)

    SvarSlett
  14. Det ble 20 lodd på meg, ville delt opplevelsen med Anita Skogli

    SvarSlett
  15. Dette ville vært en perfekt gave til samboeren min til 18-års dagen vår nå til sommeren. Er sjelden vi unner oss noe slikt. Krysser fingrene og legger 20 lodd i potten! :-)

    SvarSlett
  16. Ja takk! Jeg tar 30 lodd! Hadde vært himmelsk godt å vinne dette etter noen strevsomme år med mye sykdom! 😊krysser fingre!,

    Klem fra Vigdis 💕

    SvarSlett
  17. 20 lodd på meg :) likt og delt :D

    SvarSlett
  18. 30 lykkelodd på meg :)

    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  19. Liker og deler og har vært der og vil tilbake! (Beste massasjedusjene som finnes!) Tjue lodd (og ti til om jeg hadde hatt en "smart" mobil! :-) )

    Trine D
    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  20. Liker på Facebook, og deler på Facebook og Google+. Så da blir det 30 lodd på meg :)
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Da ble det 30 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  22. 20 lykkelodd på meg :)

    (liker på fb & deler)

    SvarSlett
  23. Jeg liker og deler på facebook :) 20 bursdagslykkelodd til meg :)

    SvarSlett
  24. 20 lodd på meg...liker siden på fb og har delt innlegget på fb :)
    Krysser fingrene
    Mvh Monika T Aa (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Jeg har delt to ganger, og liker siden :)
    Deltar med 30 lodd :) :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  26. 20 lodd på meg :) Liker siden, og delt på fb :)
    Camilla, skogsmua@hotmail.no

    SvarSlett
  27. Prøver lykken med 40 lodd :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. God kveld. Liker allerede Holmsbu på Facebook og fant de også nå på Instagram. Har bare vært der en gang tidligere og da var det vinter. Tenkte når jeg var der at dette hadde vært herlig å få oppleve dette vakre stedet på våren også. Deltar med 20 lodd og krysser finrene.

    Mvh
    Mailén

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...