onsdag 25. februar 2015

Ny stor giveaway! Vinn gavekort på kr. 2000,- til Sengemakeriet!

Soveromsbutikken Sengemakeriet i Trondheim er en familiebedrift som har holdt på i mer enn 30 år! Her finner du senger, madrasser, sengetøy og alt annet du kan ønske deg for en god natts søvn. De har en stor butikk og alt de har i butikken kan også bestilles på nett. Se mer HER.

De gir nå bort et gavekort på hele 2.000,-!

Konkurransereglene er enkle:
  • 10 lodd for å like Sengemakeriet på Facebook. Klikk HER for å komme til facebooksiden deres.
  • 10 lodd for å like Sengemakeriet på Instagram @sengemakeriet
  • 10 lodd for å dele konkurransen
(Klikk "Liker" under innlegget, eller del konkurransen på andre måter på blogg, Facebook, Instagram eller lignende. (10 lodd per gang du deler). Del på Instagram med #vakresengemakeriet2 og @franciskasvakreverden.

Skriv i en kommentar hvor mange lodd du tar. Husk å legge igjen mailadressen din hvis du er anonym.

Trekning 25. mars.

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør. Klikk HER for å doble vinnersjansene dine!

Sengemakeriet har mye fint, de har blant annet fått inn masse lekkert fra Gant, og det er også de som har de fine barnesengesettene fra Snurk. Se bare her:




28 kommentarer:

  1. Liker på både insta og fb...deler. .... 30 lodd:)
    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Likt på fb og insta, delt på begge deler😄 40 lodd til meg! Netti-89@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Likt både på Facebook og insta. Delt på Facebook. 30 lodd til meg 😄

    SvarSlett
  4. Ja takk, jeg har gjort meg fortjent til 40 lodd ��

    SvarSlett
  5. Liker på fb og insta, og deler ! :) Så 30 lodd :)

    SvarSlett
  6. Likt på insta og facebook, og delt på facebook. 30 lodd :)

    SvarSlett
  7. Prøver lykken med 40 lodd
    Liker på facebook og instagram
    Delt her og på instagram (@anitajensen85)

    Mvh Anita Kval Jensen
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  8. 10 lodd på meg, liker de på facebook :) har dessverre ikke instagram.

    SvarSlett
  9. Prøver oss igjen vi da:) Lillegutten fikk så inderlig lyst på piratsengesettet fra SNURK, så om vi er så heldige og vinner denne gangen så er det det første vi bestiller, hehe :) Har delt på instagram (kakedamen) og facebook. Liker og følger alle allerede:) Tar 40 lodd :) Mvh Mette. Nibinuriel@msn.com

    SvarSlett
  10. Jeg prøver lykken :)
    Jeg har delt på min Facebook side :) = facebook.com/monica.k.schulz/posts/10155249770810054?pnref=story 10 lodd
    Har delt på Pintrest = pinterest.com/pin/409475791096179343/ 10 lodd
    Har delt på min Twitter side = twitter.com/MoonSchulz/status/570868577106071552 10 lodd
    Å har delt på Google+ = plus.google.com/115127408174318742687/posts/K1dhoeaY3aR 10 lodd

    Jeg liker Sengemakeriet på Instagram og på Facebook det blir 20 lodd :)

    Så jeg prøver lykken med 60 lodd, å håper ett av dem er ett lykkelodd :)
    Krysser fingrene ..
    Ønsker deg en fin feb mnd videre. :)

    Hilsen Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei
    Jeg følger Sengemakeriet på fb og ble følger nr 330 på instagram ...og jeg har delt konkurransen på fb og pinterest så det blir 40 lodd på meg :D
    Mvh Monika T Aa (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  12. Har likt på facebook, og instagram med bruker frkolsenn.

    20 lodd på meg?

    SvarSlett
  13. Herlig!!
    Jeg trekker 30 lykkelodd:)
    Soverommet er neste på oppussingsplanen, så det hadde kommet godt med :)

    Ha en fin ny uke:)

    SvarSlett
  14. Delt på FB, liker både her og der. ☺👍 30 lodder

    SvarSlett
  15. Likt og delt på FB :) 20 lodd til meg
    edytaaa.d@gmail.com

    SvarSlett
  16. Likt og delt på Facebook og instagram😊 40 lodd på meg, og forhåpentligvis er ett av dem vinnerloddet🙏
    maribja@hotmail.com

    SvarSlett
  17. trekker 20 lodd:)
    så gøy konkurranse, gøy å kunne vinne noe nytt til soverommet:)

    SvarSlett
  18. 30 lodd på meg :)
    Har likt på facebook, og delt der og på Google+ ;)

    SvarSlett
  19. Jeg trekker 20 lodd :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  20. 20 lodd, liker på FB og IG :)

    SvarSlett
  21. Glemte mailadresse ; orchid(ætt)live.no

    SvarSlett
  22. Liker på fb & deler = 20 lykkelodd til meg

    Tvi tvi :)

    SvarSlett
  23. Ooh, passer bra for fattig student i Trondheim :D
    Trekker 40 lodd :-)
    Likt og kommentert på FB,likt FB siden og Instagram, og delt på Instagram :-) (interiorheidi)
    heidi_martens@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hei....

    Prøver meg med 10 lodd..........Likte siden på fb:)

    Britt

    SvarSlett
  25. Prøver lykken med 30 lodd :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...