mandag 2. mars 2015

Bli med og hjelp Angelica!


Hva gjør man når et barn i nærmeste omgangskrets får kreft?

Alvorlig kreft? 

Angelica, som går i klassen under datteren min, og familien hennes, opplevde alle foreldres verste mareritt. I 2012 fikk de beskjeden at hun hadde fått Leukemi, en av de verste formene med Philadelphia Cromosome. I tillegg har moren hennes også kreft (uten at det har noen sammenheng).

Hun har vært igjennom svært tøffe behandlinger og gleden var stor da hun i høst ble meldt kreftfri.

Dessverre var gleden kort og 22. desember rett før jul i fjor, var kreften tilbake for fult.

De har nå, som om ikke det var nok, fått beskjed om at de må flytte fra huset de bor i. De er i en svært vanskelig situasjon også økonomisk, da begge foreldre jobber som selvstendig næringsdrivende. De bruker nå det meste av tiden på sykehus og det blir liten tid til overs. Du kan leste mer om Angelica HER og HER.

Det er lett å bli maktesløs, og det var også min første følelse da jeg fikk høre historien deres.

Men den neste tanken min var Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe!

Jeg har derfor i samarbeid med to andre mødre fra Drøbak satt i gang et lite prosjekt for å hjelpe familien. Lise Arvesen driver kleskonseptet Virrevapp.no og Elin Billing har firmaet E Design som designer brudekjoler og selskapskjoler. Vi fikk med barna våre og de har sammen re-designet de ti plaggene dere ser over.

Disse ti plaggene blir nå auksjonert bort til høystbydene! Pengene går uavkortet til Angelica og familien hennes.

Bli med og hjelp Angelica! 

Klikk HER for å komme til innlegget hvor du kan bli med. Startbudet for alle plaggene er 200 kroner.

Auksjonen avsluttes mandag 25. mars kl. 12.00. 

Vi er svært takknemlige for alle bud!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...