torsdag 26. mars 2015

Gylne påskeegg med bladgull






Foto: Nina Holst

Denne uken er jeg inspirert av flinke Nina Holst med bloggen Stylizimo. Hun har laget de fineste gull-eggene blandet med vårgreiner og fjær fra perlehøns. Hva synes dere? Er de ikke fine?

Hun har laget eggene ved å først male dem beige og så legge på bladgull. Se mer HER. Bladgull kan blant annet kjøpes hos Panduro Hobby.



Ukens inspirasjon er en liten miniserie hvor jeg velger ut særlig inspirerende ideer, rom eller lignende fra mine favoritt interiørblader, bloggere, instagrambrukere og interiør nettsteder.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...