mandag 30. mars 2015

Vinn gavekort til Neptune Home verdi kr. 5.000,-


Fra Neptune Home i Vestby

Da har jeg en virkelig bra giveaway til dere!

Neptune Home, som har butikk i både Oslo og Vestby har et stort utvalg av spennende interiør som lekre møbler, flotte blomsterdekorasjoner, stillige serviser og fine bilder. De har også kvalitets kjøkken- og baderomsløsninger til fornuftige priser

De gir nå bort et gavekort på kr. 5.000,- som kan brukes i begge butikker.

Konkurransereglene er enkle:
  • 10 lodd for å like Neptune Home på Facebook. Klikk HER for å komme til facebooksiden deres.
  • 10 lodd for å dele konkurransen
(Klikk "Liker" under innlegget, eller del konkurransen på andre måter på blogg, Facebook, Instagram eller lignende. (10 lodd per gang du deler). Del på Instagram med #vakreneptune og @franciskasvakreverden.

Skriv i en kommentar hvor mange lodd du tar. Husk å legge igjen mailadressen din hvis du er anonym.

Trekning 30. april!

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør. Klikk HER for å doble vinnersjansene dine!

Kolleksjonene til Neptune Home har hentet inspirasjon fra hele Europa, fra England, Belgia og Frankrike til Spania og Italia, fra klassisk eleganse til et stramt og moderne uttrykk.

I 2011 åpnet Neptune Home den første butikken sin i Norge, i lyse og hyggelige lokaler i Oslo, Bygdøy Allé 58b. I 2012 åpnet de et 400m² stort Design Senter i Vestby som ligger 25 minutters kjøring fra Oslo. Her ser dere litt bilder fra butikken:








33 kommentarer:

  1. 20 lodd lagt gjort .imstad kan jeg ikke enda 😀 god påske 😁

    SvarSlett
  2. Da ble det 30 lodd på meg 😊 Mail: Silje.hoel90@gmail.com

    SvarSlett
  3. 30 lodd.
    Mail : gitte.bettina@hotmail.com

    SvarSlett
  4. 30 lykkelodd på meg :) delt på fb og twitter (prøvde også å dele på gmail, men tror ikke det funka helt)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  5. 20 lodd :)
    mail: ida@kyrre.com

    SvarSlett
  6. Ja takk, jeg vil veldig gjerne dleta, og trekker 20 lodd! God påske! :D
    Mvh Beate M. Bingen
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  7. 20 lodd :) har sååååå lyst på nye møbler :) skal pusse opp kjøkkenet og da hadde det passet perfekt med litt ekstra ;)

    SvarSlett
  8. Da ble det 20 lodd på meg:)
    God påske:)

    SvarSlett
  9. Liker på Facebook, og har delt på Facebook og Google+, så da blir det 30 lodd på meg ;)
    Krysser fingrene!
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. 10 lodd på meg.
    God påske! :)
    Hilsen May-Liss

    SvarSlett
  11. Madeleine Lauritzen deltar med 40 lodd 😊

    SvarSlett
  12. Jeg deltar med 10 lodd 😊

    SvarSlett
  13. 30 lodd herfra! Mail: annette.alte@gmail.com

    SvarSlett
  14. 20 lodd lonehansen85@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Så flott! :) Deltar med 10 lodd.
    Ha en fin vårdag! :)

    SvarSlett
  16. 20 lodd! Super konkurranse!

    SvarSlett
  17. 30 lodd 😍 delt og likt på Facebook ( Renate jasmin Hønemor ) delt konkurransen på instagram ( jastubbie ) Mail : Renate_habibti@hotmail.com 💜

    SvarSlett
  18. 30 lodd er en selvfølge i en så flott konkurranse <3 Å tusen takk for en super herlig blogg <3

    SvarSlett
  19. 20 veldig fiiiine lykkelodd denne veien :)
    Herlig premie!!

    Ha en fin kveld : )

    SvarSlett
  20. 30 lodd..likt Neptuns verden på fb og delt konkurransen på fb og instagram 👌

    SvarSlett
  21. 20 lodd på meg :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. Hei :) 20 lodd ble det på meg. Fantastisk butikk, krysser fingrene for at jeg er heldig ;)

    SvarSlett
  23. Heisann :)

    Blir gjerne med og takker ja til 20 stk lodd.
    Ha en fin dag!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...