fredag 6. februar 2015

Morsdag og tid for blomster!

Søndag er det morsdag og jeg har gått på jakt etter den perfekte buketten.

Kjenner det er godt å se litt blomster og farger etter flere måneder med mørke og vinter.

Håper dere finner en bukett dere liker. Her får dere mine favoritter.

Dette får bli dagens reklame. :-)

bestselger blomster
Fortryllende - fra 345,-. Klikk HER for å se mer.

Morsdagsbuketten
Morsdagsbuketten - fra 315,- Klikk HER for å se mer.

blomsterbukett til henne
Dekoratørens valg til morsdagen - fra 285,- Klikk HER for å se mer.

roser i pastellfarger
Et hav av roser - fra 895,- Klikk HER for å se mer.

Tulipaner i blandede farger
Tulipaner i blandede farger - fra 195,- Klikk HER for å se mer.

roser på nett
Rosedrøm - fra 420,- Klikk HER for å se mer.

Tulipaner i friske farger
Solskinnstulipaner - fra 325,- Klikk HER for å se mer.

Jeg tror "Et hav av roser" må bli favoritten, men den som heter "Fortryllende" var jo også helt nydelig.

Hvilken likte du best?


1 kommentar:

  1. Så mange nydelige buketter! Min favoritt er den med rosa og hvite tulipaner og ranunkler. Men alle var jo skjønne da. Lurer på om mannen min har fått med seg at det er morsdag i morgen. Eller kanskje jeg får besøk av mine kjære barn? God morsdag!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...