onsdag 21. mars 2012

De har så mye fint!

ZanZ er det alltid moro å besøke. Elsker å dra innom nettbutikken deres, bare for å se hva de nå har funnet på. Her er det alltid noe å bli inspirert fra.

Her får dere favorittene mine som jeg fant denne gangen, håper dere også finner noe dere liker! :-)

Herlig gammelt fransk jernbord - åh, kjenner jeg lengter mot vår nå :-)

 Helt herlig gammelt arkivskap. Elsker fargen1
 Herlige gamle arkivbokser
 Helt skjønn, sjelden gammel jernstol
 Uh, dette liker jeg! Hadde vært fint på kjøkkenet :-)
 Det er noe helt spesielt med de ordentlig gamle tingene som ingen kopier kan etterligne. 

 Herlig gammel fiskeboks
 Vakre ferger og teksturer fra Day Home
 Dette brettet elsker jeg! Får lyst til å kjenne på det.
 Vakre boller i bambus
 Uh, og disse er jo bare helt nydelige...


7 kommentarer:

  1. Å, de har så mye fristende! Får akutt lyst på en tur til Lillestrøm. :o)

    Ønsker deg en glad dag i det flotte været!


    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Mye fint å finne der ja. Så herlig med de gamle tingene med sjel og særpreg. Så herlig å ha noe som ikke andre har. Mye masseproduksjon i vår levetid. De skålene på siste bildene var lekre da!

    SvarSlett
  3. ååå så mye fint!:))
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  4. Hei - Sikke en masse fine ting. Jeg er vild med den lyseblå skammel !

    Ha' en god aften
    Knus fra Frøken Frida

    SvarSlett
  5. I like all that stuff!!

    Hugs, Ingrid

    SvarSlett
  6. Hei!

    Her var det utrolig mye fint:) jeg elsker jo gamle ting som har sjel og historie:)
    Fortsatt god torsdag:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Such lovely patina on those metal pieces. I especially like the turquoise file cabinet! Karen Smith http://kokopellikaren.blogspot.com/

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...