fredag 16. mars 2012

Vilt og vakkert av saueskinn og gamle melsekker

Jeg har hatt et utrolig hyggelig samarbeid med Eija med bloggen Norrfrid, som lager de vakreste tingene av saueskinn og gamle melsekker. Vi har laget artikkelen sammen her får dere en liten smakebit. På bildene under har Eija laget det flotte hjertet og jeg har laget resten. Eija selger tingene hun lager, klikk HER for å komme til bloggen hennes. Tingene hennes er godt og solid håndarbeid, tingene mine egner seg nok best til fotografering, hi, hi :-) Ser ikke alltid like bra ut på baksiden for eksempel. :-)

Håper dere liker artikkelen. Den kommer i Vakre Hjem til høsten. :-)

Ønsker dere alle en STRÅLENDE helg! Med forhåpentlig vår i luften, sol og stigende temperaturer! :-)



7 kommentarer:

  1. I've been waiting for this! I love her work!

    SvarSlett
  2. Everything is looking fabulous.....

    SvarSlett
  3. He Duktiga Franciska
    hihi,,,ja jag gillar bilderna :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul att vara med:)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  4. Utrolig masse lekkert og unikt!!!:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...