mandag 19. mars 2012

Jeg fant jeg fant! :-) Norgesglass i lange baner!

Jeg har et litt kjedelig hjørne på kontoret mitt som jeg lenge har hatt lyst til å fylle med norgesglass. Men jeg fant ikke størrelsene jeg så etter. (Ville slippe å kjøpe ett og ett glass, siden jeg skulle ha 12 stk.)


På finn.no fant jeg noen som selger norgesglass i alle størrelser! Gjett om jeg ble glad. :-)


Tenkte jeg ville dele det med dere, hvis det er andre enn jeg som har passion for de gamle glassene. Klikk HER for å komme til finn-annonsen: De selger også deler som lokk og gummiringer.


Ha en strålende uke alle sammen!


:-)








21 kommentarer:

  1. Du har virkelig gjort et skup.
    Så mange.
    Super flott ble det ialefall.
    Ha en flott dag

    Mvh
    Karianne

    SvarSlett
  2. Så dekorativt det ble, skikkelig stilig-
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble - alt skikkelig organisert:))
    Norgesglass er geniale - kan brukes til alt mulig:D

    Klem Veronica

    SvarSlett
  4. så smart og stilig!
    kunne tenkt meg ei sånn samling ja:-)

    malin

    SvarSlett
  5. Flotte bilder! Lurt å bruke disse fine glassene til oppbevaring og pynt på samme tid:-) Heldig du er som har fått med metallringer som har matt utseende, det gir et fint rustikk inntrykk.

    SvarSlett
  6. Praktisk og stilig :-) Veldig kjekt med gjennomsiktig glass så man kan se hva som er oppi :p Men på loppis så finner du jo tilsvarende glass til en slikk og ingenting da ;-) Blir fort litt kroner hvis man skal ha noen glass da men. Veldig kjekt at de selger løse duppeditter som hører til sylteøyglassene da, ikke alltid ting selges komplett på loppis, hehe :)

    SvarSlett
  7. Så stilig det ble!!
    Norgesglass er geniale altså, kan brukes til ALT:)

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  8. Norgesglassene var kjempefine! Likte godt den litt slitte fargen på lokkene! Det var stilig å ha så mange glass sammen:)
    God mandag!

    SvarSlett
  9. Gaaah...såå fina! Supersnyggt med så många...
    Kram Git

    SvarSlett
  10. So nice !!!..enjoy a happy week....love from me...xxx..

    SvarSlett
  11. Hei!
    Kjempe stilig og flott:) har selv masse av disse glassene og bruker de til alt mulig:)

    Klem
    Merete

    SvarSlett
  12. Hei, Ja enig med deg - Norgesglass er supre til det meste! klem Siv

    SvarSlett
  13. Ja, disse glassene holder seg godt, og er nyttige! Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  14. Stilig og dekorativt og ikke minst praktisk. Tre ting på en gang :)

    SvarSlett
  15. Så stilig! Ble kjempefint.
    klem Hege

    SvarSlett
  16. Dettte ga meg inspirasjon til å lage lignende på skrivebordet, samt å finne frem hobby og søm artikler som ligger over alt, og ikke minst lysten til å sette i gang med å kreere noe fint i vår været.! Takk :)

    SvarSlett
  17. Å så kjekt! Så fint det ble, godt tips!

    SvarSlett
  18. De er rigtigt smukke. Tillykke med fundet.

    knus
    Eva

    SvarSlett
  19. Fin samling! Her er også Norgesglassene en av favorittene både hjemme og på hytta. Bruker dem til alt fra oppbevaring til lamper!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...