lørdag 31. mars 2012

Fantastiske cupcakes :-)

Jeg elsker cupcakes og fant disse herlighetene da jeg var en tur innom Martha Stewart. Det er en samling av deres favoritt-cupcakes. Ut i fra bildene ser jeg at mange av disse lett kan bli favorittene mine også!

Ser dere noen dere liker?

Chocolate Chip Cupcakes with Chocolate Chip Frosting
 Maple-Walnut Cupcakes
 Brown-Sugar Pound Cupcakes with Brown-Butter Glaze
Coconut Cupcakes with Seven-Minute Frosting and Coconut Flakes

 Boston Cream Pie Cupcakes
 Strawberry Cupcakes
 Banana Cupcakes with Honey-Cinnamon Frosting
 Jam Cupcakes with Chocolate Frosting
Triple-Citrus Cupcakes

Alle oppskriftene finner dere ved å klikke HER.

5 kommentarer:

  1. De så fantastisk gode ut! :)
    Ha en fin kveld og en riktig god påske!!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Hei!

    Disse så fantastiske og innbydende ut:) herlige bilder!
    Fortsatt god helg!

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Mange gode varianter!
    God Påske ti deg! : )

    SvarSlett
  4. Ååå...de så utrolig herlige ut:) Kunne tenkt meg alle sammen <3 Holder en knapp på Maple-Walnut, elsker valnøtter... <3

    Ha en fin lørdag og ei god påske, Franciska :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  5. Hej Duktiga Franciska
    hihi,.vilka fiiiiiiiiina , man blir ju hungrig nu,,,,,,
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...