fredag 9. mars 2012

Hva synes dere om denne hytten? :-)

I vinterferien tok jeg bilder av denne vakre hytten. Det er en god venninne av meg som er interiørarkitekt som har innredet den, og jeg synes hun har gjort en fantastisk jobb, masse spennende detaljer og utrolig gjennomført. Elsker fargene hun har brukt både i interiøret og ikke minst på tømmerveggene både inne og ute. 

Jeg synes det har blitt både lunt og personlig.

Hva synes dere? :-)





Resten av artikkelen kommer i Vakre Hjem til høsten.

13 kommentarer:

  1. Utrolig vakker! Jeg drømmer om en hytte på fjellet og den skulle sett sånn ut :))

    SvarSlett
  2. Ahhh,so flott hytte!!!!
    Fallt pladask for uteplassen med stol og bord....
    Nydeleg innreda:)
    GOD HELG-klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Det ser bare så hytte- agtigt ud. Dejligt!

    SvarSlett
  4. Nydelege fargar og gjennomført interiør.
    Ei vakker hytte:)

    SvarSlett
  5. Denne hytta vil jeg HA!!

    F.A.N.T.A.S.T.I.S.K. fin....

    Hadde bodd på hytta og pendelt til jobb... uansett hvor laaaaangt (nesten)!

    Takk for at du deler;)

    Ha en flott fredag

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  6. Nyyyydelig! Elsker stilen; kanskje fordi den minner om stilen i vårt eget hus, en 300 kvm stor bolig, tegnet av meg, beliggende i Reisadalen i Nord-Troms. Omgitt av skog på alle kanter, var det naturlig å trekke naturens farger inn i huset, og vi har ingen store, hvite flater - jo, takene og dørene... Veggene er beisede, gulv i heltre, antikk eik... 7 meter under taket i stua, nesten 50 kvm stort spisekjøkken, 50 kvm stort, åpent galleri...ja,vi stortrives... Velkommen innom...

    Mvh
    Janna

    SvarSlett
  7. Fantastisk hytte, kunne flyttet rett inn :)) Kjekt å få se slike innslag nå som bi holder på å bygge oss hytte :))
    Ha en fin helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Nydelige farger. Liker naturens farger og det lune uttrykket.

    Hadde koset meg fint der ja!

    SvarSlett
  9. Skulle kunna flytta in när som helst.....:)) Heelt underbart! Älskar väggarna....
    Kram Git

    SvarSlett
  10. ÅÅ!
    Kjempe fint:)
    gler meg masse til å sjå meir i Vakre Hjem.

    God helg!

    SvarSlett
  11. Veldig fint og veldig likt det man ser rundt omkring på nye hytter.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...