tirsdag 20. mars 2012

Vårnytt og helt herlige lamper!

Fikk se litt flere nyheter fra Lunehjem.no i dag. Her får dere mine favoritter:

Herlige små fugler fine å bruke til pynt, ser for meg at de kan være søte å ha på balkongen i en blomst eller lignende.

Flotte sommerfugler. Disse har jeg lyst til å ha som påskepynt!

 Kjempefine fugleknagger! Liker, liker!

Har også lyst til å vise dere noen av lampene til Lunehjem de har bare SÅ mye fint! Sikle!

 Yes! Denne ønsker jeg meg!
Og denne!

 Uh, og disse!
Knalltøff lampeskjerm

Og liker særlig godt den siste her!

Håper dere fant litt inspirasjon her dere også! :-)

3 kommentarer:

  1. Flotte lamper, var flere der på ønskelisten min også:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Oj, så mye fint! Og vi som holder på å pusse opp vår nyinnkjøpte hytte, kanskje en ny lampe.... Ta gjerne en titt på bloggen min!!

    SvarSlett
  3. Hei!

    Her var det utrolig mye fint, ønsker meg fler av disse:) Hadde bare lommeboka vært litt full:)
    Har spurt en gang før, men ikke fått svar. Men lurer på om jeg kan legge deg til som favoritt på bloggen min?

    Ha en strålende kveld.

    Klem
    Tre Engler V/ Merete
    tre-engler.blogspot.com
    Mail:tre-engler2012@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...