lørdag 3. mars 2012

Indias vakreste hotell - Lake Palace i Udaipur, India


Lake Palace som ligger i Udaipur i India må uten tvil være et av Verdens vakreste hotell!
Det er bygget helt tilbake i 1746 som et kongelig sommerpalass og var i mange år forbeholdt de kongelige. I dag er det et luxushotell med 83 rom og suiter, med et helt fantastisk interiør. Det ligger på en naturlig øy som er 16.000 kvadratmeter og inneholder overdådige rom og suiter og et poolområde som er vanskelig å finne maken noen steder i Verden.
Det er med god grunn kåret til Indias mest populære hotell. (kilde wikipedia.com)


Hva synes dere? Er det ikke vakkert?













8 kommentarer:

  1. Wowww... trur aldr æ har sett noe så fint før, tenk og kunne fått oppleve og kunne bodd der noen dager :)

    Ha en fin helg, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Hej Duktiga Franciska
    Göta Petter,.vilket ställe............Me Like :)
    trodde först det var hemma hos dig :)
    å missa nu inte,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    förra veckan var det 106 fina bloggar med :)
    De e kul att vara med
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  3. Wow for en herlig plass..

    Ta en titt innom bloggen min og se min giveaway...jeg blir kjempeglad om du stikker innom:)

    Ha en fin helg videre..

    Britt Kristin

    SvarSlett
  4. Hva skal jeg si?!
    -FANTSTISK! : D

    Klem -Karina

    SvarSlett
  5. Helt fantastisk!
    Jeg har vært i India,
    men bodde ikke på et så vakkert hotell! : )

    SvarSlett
  6. Oj, det var virkelig noe utenom det vanlige. Tenker prisen er likeså?? Sikkert en opplevelse å bo der.

    SvarSlett
  7. Nydelig:)
    One of a kind!

    Kan bare ane luksusen som er innenfor disse dørene.

    SvarSlett
  8. Men åååååååååå.....finner inga ord, helt Uuuuuunderbart! kram A

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...