onsdag 12. desember 2012

Da er vinneren av gavekort på kr. 600,- trukket! Klikk HER for å vinne nye premier!

Da har jeg trukket vinneren av gavekort på kr. 600,- fra VillaVanilla!

Den heldige vinneren ble Elisabeth med bloggen Elisabeths Borg!

Gratulerer så mye!

Dere har fortsatt mulighet til å vinne disse flotte premiene:


Klikk HER for å vinne flotte lyslykter fra MinJosefine - verdi kr. 1.455,-


Klikk HER for å vinne lekker Nespressomaskin verdi kr. 699,-

Klikk HER for å vinne gavekort til Stabbursbua på kr. 500,-

Klikk HER for å vinne gavekort til MillaDill på kr. 500,-

Lykke til!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldig vinner, og goood kveld til deg Franciska:))

    SvarSlett
  2. Hei Franciska

    Jeg ble så glad da du sendte meg meldingen om at jeg hadde vunnet.
    Hev meg rundt å fikk bestilt noen skikkelige godsaker. Var masse snadder på salg der(VillaVanilla), anbefales virkelig. Nå ble jeg skikkelig glad, da vet jeg det blir noen fine julegaver fra meg selv til meg selv:-)

    Varm god klem fra Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig å høre Elisabeth! :-) De gleder meg! God klem til deg også! :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...