tirsdag 4. desember 2012

Du har fortsatt mulighet for å vinne disse flotte premiene!

Da har jeg trukket vinneren av den flotte lyslykten fra Stabbursburet!

Den heldige vinneren ble: Hanne med bloggen Ellemell.

Gratulerer så mye!

Dere har fortsatt mulighet til å vinne disse flotte premiene:


Klikk HER for å vinne gavekort på kr. 600,- til MillaDill!

Klikk HER for å vinne gavekort på kr. 600,- til VillaVanilla!

Klikk HER for å vinne flotte lyslykter fra MinJosefine - verdi kr. 1.455,-


Klikk HER for å vinne lekker Nespressomaskin verdi kr. 699,-

Lykke til!


2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Åh vad fina saker man kan vinna, kanske jag skall pröva lyckan..! ♥

    Sedan gillar jag ditt pepparkaksbak och den fina julstrumpan...så härligt!

    Kraaaam
    Mia

    SvarSlett
  2. Da har eg meldt meg på alle 4 :)

    Utrulig fine premier!

    Ønsker deg ei riktig fin Jul! Du har en nydelig blogg.

    Mvh Veronica

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...