onsdag 5. desember 2012

Shh, snøbarna sover...

Vi har en veldig koselig tradisjon som vi har holdt på med hvert år siden barna var helt små. 

Gjennom flere år har jeg fått små snøbarn-figurer av den snille ekssvigerinnen min, som har malt dem selv. Det har blitt til en fin liten snøbarn-familie, som vi tar frem hvert år til jul. Det morsomme er at vi vekker barna.

Så snart jeg finner esken blant resten av julepynten sier jeg "Shh... og hvisker med høytidelig stemme - "Vi må vekke snøbarna..." Selv om barna er 8 år nå er det fortsatt stas. De blir med på leken og hviskende pakker vi ut de små snøbarna og hvisker "God morgen" "Nå er det jul"...








(Lignende ferdigmalte kan kjøpes HER eller søk på "snowbabies".)

7 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Så søte de var.
    Hyggelig med slike tradisjoner :)

    SvarSlett
  3. åååå vilka ljuvliga små snöbarn. Sådana har jag aldrig sett förut...kramis semlan

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig tradisjon:)
    Høres fantastisk ut og for noen herlige snøbarn:)
    Ha en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. For en original og koselig tradisjon.:) Og det var jo noen ordentlig søte små snøbarn også.
    Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid.:)

    SvarSlett
  6. Så utrulig søte snøbarn,orntlig skjønne:)koselig tradisjon å ta med seg for kvar jul!
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så herlig tradisjon! Vakre små figurer :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...