torsdag 13. desember 2012

Gjør det selv prosjekter som gikk galt! :-)

Alle som liker å lage gjør det selv-prosjekter vet at det ikke alltid går etter planen.

Jeg har selv hatt mange artige uhell, som da jeg malte et skap og all malingen mer eller mindre flasset av igjen etter bare noen uker.

Ler også fortsatt godt av den gangen jeg skulle ta bilder til en artikkel om hjemmelaget is. Jeg var i full gang med å ta bilder av isrøren. Herlig søt og seig røre av eggeplommer, sukker og vispet krem. Kameraet sto på stativ og jeg skulle bare hente noe noen få meter unna. Da hører jeg et høyt "PLOPP!" 

Det var lyden av hele kameraet som datt opp i isrøren!! Jeg husker ennå synet av den lange linsen som dryppet av røre da jeg dro den opp. Jeg trodde aldri den linsen skulle bli bra igjen. Men etter å ha blitt skylt godt i vann og satt til tørk noen dager var den heldigvis god som ny. Jeg fikk meg i hvert fall en god latter :-))

Har dere opplevd noen gjør det selv-tabber?

Nettsiden Bored Panda har lagt ut flere herlige eksempler på Gjør det selv-prosjekter som har gått galt.

Bare se her!

Kunst med smeltede fargestifter:

Lamper laget med garn:

Kivi med sjokoladetrekk:

Kunst med flaskebunns-blomster

Pingvin muffins

Kakemonstre

Koselig familietårn

19 kommentarer:

  1. Morsomt. Syns jeg kjenner meg igjen ja. I tillegg til alle prosjektene som ALDRI blir fullført. Er visst noen av de og.
    Fin dag til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Jag skrattar så tårarna rinner! Så befriande att slippa se alla lyckade projekt och jag känner verkligen igen mej här! Vilket underbart inlägg!!!!:)
    Ha en fin dag!
    Lisa

    SvarSlett
  3. Hi, HI
    Ja det er ofte ting blir helt anderledes i virkeligheten enn oppe i mitt hode.
    God å se flere!
    Takk for en god latter!!
    ;-)
    Klem, Tine

    SvarSlett
  4. Ååå så herlig!! Takk!! Jeg ler så jeg gråter :))
    Den trengte jeg virkelig idag, følte meg håpløs her jeg sitter, det er andre dagen jeg ikke får til ting.
    Takk enda en gang, jeg er ikke alene med andre ord :)
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. hahaha - vittig altså!!
    Det er lett for å miste motet til å prøve nye ting når man bare ser perfekte bilder av det...
    Så da er det viktig å vise at det ikke alltid går så bra hver gang :p

    Ha en fin dag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  6. For et herlig innlegg!!! Nå fikk jeg meg en riktig så god latter!!!
    Takk for at du delte og gjorde stunden foran pc latterful!
    Klem

    SvarSlett
  7. He he he, et snertent innlegg. Ja jeg har hatt noen eh, mindre velykkede prosjekter ja. Men man lærer jo av det og får seg en god latter.

    Ønsker deg en strålende dag.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  8. Så herlig:)
    Smilet kom godt frem nå ja:)
    Har nok selv mange tabber og gjør noen hver dag:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Sitter og flirer stort her nå. Herlig å se at ikke alt er like lettvint for alle. :D

    God Luciadag! :)

    SvarSlett
  10. Hahaha morsomt! Fikk meg til å le litt for høyt i togkupeen ;-))

    SvarSlett
  11. Hahahaha, fantastisk!!
    Måtte le godt nå ja, og kjenner meg veeeeldig godt igjen, spesielt i kakeprosjektene:)

    SvarSlett
  12. Dette var jo helt HERLIGT!!! Det fik mig til at le højt! Tak! :-D

    SvarSlett
  13. Hehehe - kjente meg igjen der ja ;) ha en flott helg!

    SvarSlett
  14. Smiler.. Tak for dagens grin :o)

    SvarSlett
  15. det er aldri gærnt med en god latter!

    SvarSlett
  16. Hahaha! Meg og samboer ler så vi griner:D

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...