mandag 10. desember 2012

Jeg lurer på om jeg har vært ekstra snill i år?

Det er det mest fantastiske lyset her i dag! Og jeg har bursdag! Det kan da ikke være en tilfeldighet??

Nei da! Jeg håper ikke det henger sammen :-) For bursdagen min pleier å bli feiret i snøstorm og bitende kulde ;-)

Har akkurat gått tur med hunden, og for enden av veien vår møtte oss dette magiske synet!

Norge er virkelig et av Verdens vakreste land!

Føler meg heldig og takknemlig i dag!

Ha en strålende uke alle sammen!




21 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen!!
    Håper dagen ender like bra som den har startet da ;)
    Du har hvertfall fått knipset noen flotte bilder.

    God klem fra Christine

    SvarSlett
  2. For et nydelig lys! Å være ute og betrakte verden på den måten med sin firbente, må jo være en av de aller beste måtene å feire dagen sin på. Herlig å nyte nettopp sånne magiske øyeblikk.
    Gratulerer så mye! Håper resten av dagen din bringer med seg litt av det magiske utendørsfra :)

    Stoor bursdagsklem fra både to- og firbente i Huldrehjemmet :D

    --------{---@

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen:)
    Nydelige vinterbilder:)
    Fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen!!! Og lyset er deg vel unnt! :D

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen! Vakre vinterbilder... Ha en super dag, og fin førjulstid;)

    ;)Mari

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen, nydelige bilder.

    Bente

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen fine deg! Klart det lyser for deg :)
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulere med dagen til skjønne deg!
    Vakre bilder:)klem klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med dagen!

    Fantastiske bilder.

    Klem,

    SvarSlett
  10. Hei!Gratulerer så mye med dagen!:)Og bildene var nydelige!!:)Ønsker deg en flott uke:)God klem:)

    SvarSlett
  11. Happy birthday to you!!♥..•*¨*★ ☆.love☆¸¸.•♥Kjempefint bilde♥..•*¨*★ ☆.love☆¸¸.•♥

    SvarSlett
  12. Nydelig utsikt og gratulerer med dagen!
    Fin fin feiring i kveld:-)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dagen kjære deg:-)

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  14. Gratulerer med bursdagen:) Fint å ha bursdag i desember, det har jeg også:) Klem

    SvarSlett
  15. Stort tillykke med fødselsdagen her på falderebet. I København har det sneet hele dagen. Her er koldt, men meget smukt:-)
    Kate

    SvarSlett
  16. Tipper at det med været ikke var en tilfeldighet...:-). Gratulerer med dagen!
    Klem fra Anette♥

    SvarSlett
  17. Gratulerer med dagen! Håper dagen din ble akkurat så fin som du ønsket deg! Flotte bilder!

    SvarSlett
  18. Tusen takk for alle de koselige hilsenene deres! De var med til å gjøre dagen min ekstra god :-)

    SvarSlett
  19. Vakre bilder og gratulere med vel overstått:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  20. Hei Franciske og en forsinket gratulasjon med gårsdagen! Flotte bilder utover fjorden. Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...