onsdag 24. juni 2015

5 fantastiske sommerplasser i Boheme-stil!

Jeg liker best naturfarger, men om sommeren får jeg en egen trang til å omgi meg med flere farger. Jeg elsker bohem-stilen og drømmer om å lage en plass i skyggen med myke puter og fargerike tekstiler. På disse fem stedene kunne jeg lett har tilbrakt noen timer.

Hvilken er din favoritt?


Kilde

Hadde det ikke vært koselig å lage et slik telt i hagen? Alt man trenger er noen lange greiner, litt stoff og puter. Er helt sikker på at barna mine hadde elsket det. Jeg hadde i hvert fall elsket å ligge her med en god bok eller et interiørblad en god sommerdag.

Bohemian Camping :)
Kilde

Eller hva med dette fantastiske teltet? Tynne skjerf bunnet sammen til en stor teltduk, slik at man også får litt glimt av himmelen. Ja, takk!


Cappadocia, turkey
Kilde

Jeg kunne også helt fint ha ligget her og sett utover landskapet!


Kilde

Men sier heller ikke nei til en god piknikk på stranda!

indoor tent
Kilde

Hvis ikke man finner et sted å sette opp teltet sitt kan man jo alltid lage sin egen krok i stua.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...