mandag 29. juni 2015

Hva er ditt beste reisetips til Paris?


Om noen få dager reiser vi til Paris! Det er endelig tid til Premien fra Kakekrigen!

Jeg har vært i Paris en del ganger før, men Paris er en stor by og det er mye å oppleve.

Jeg har derfor et spørsmål til deg som har vært i Paris!

Hvis du skulle anbefale å gjøre eller se én ting i Paris hva skulle det da være?

(Du er også velkommen til å komme med flere tips hvis du vil og gjerne ting litt utenom det vanlige.)

Jeg lager et innlegg senere hvor jeg samler de beste tipsene!

Setter STOR pris på alle kommentarer! :-)


2 kommentarer:

  1. We visited Paris a few weeks ago! It's fantastic to be there. We have been there several times, but we had never visited district Le Marais with the famous Place de Vosges. I can recommend you to visit this place. To get in the mood you can read my post of June 8, 2015 and June 22, 2015. Wish you a very nice stay...enjoy it!

    Hugs, Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you very much Ingrid! I will read your post!
      Hugs Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...