torsdag 25. juni 2015

Ny stor giveaway! Vinn spa-opphold i suite på Son Spa - verdi 4.000,-!

Sponset innlegg
Overrask en du er glad i med et Spa-opphold på vakre Son Spa!

Dere får en overnatting for to personer i flott suite med egen balkong, inngang til spa og trening og frokost og middag!

Verdien er på hele 4.000,- 

Konkurransereglene er enkle:
  • Alt du trenger å gjøre er å like Son Spa på Facebook. Klikk HER!
  • Du får en ekstra sjanse for å være med, hvis du deler konkurransen 
Husk å legge igjen mailadressen din hvis du er anonym.

Du kan dele ved å klikke "Liker" under innlegget, på egen Facebookside, på bloggen din eller på instagramsiden din. Del på Instagram med #vakresonspa3 og @franciskasvakreverden.

Skriv en kommentar hvis du deler konkurransen, slik at vi finner deg igjen, du får en sjanse for hver gang du deler. Husk å legge igjen mailadressen din hvis du er anonym.

Trekning 10. august.

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør. Klik HER for å doble vinnersjansene dine!



Quality Spa & Resort Son er en av de største spa-satsningene som har blitt gjort i Norge noensinne. Hotellet ligger vakkert til helt i vannkanten og kun 5 minutters gange fra idylliske Son sentrum og bare 40 minutter fra Oslo. Interiøret har et maritimt og hjemmekoselig preg da det er tatt utgangspunkt i seiling som Son er mest kjent for. Historien og de gamle båtbyggeriene gjenspeiles i hotellets profil og interiør. 

Den 2 000 kvadratmeter store spa-avdelingen tilbyr de siste trender innen behandling og velvære. Stedet har flere spisesteder, og får du lyst på en kveldsdrink, kan du besøke Cocktail Lounge eller Lobby Bar. Alle de romslige rommene og suitene har fantastisk havutsikt. 

Spa-oppholdet kan bestilles alle dager! 
Søndager er det begrenset åpningstid i spaen og restauranten kan være stengt på kvelden.


50 kommentarer:

  1. Jeg har delt på min facebookside :-) Heia meg!

    SvarSlett
  2. Dette vil jeg være med på :) likt og delt.

    Heia meg også :)

    SvarSlett
  3. Jeg er gjerne med . Liker Son både på Facebook og i virkligheten

    SvarSlett
  4. Likt og delt på facebook :) God sommer

    SvarSlett
  5. Likt på Facebook fra før, og deler konkurransen på Facebook og Google+ :)
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg er med!

    Liker på Facebook + Delt både på Facebook og Google+

    SvarSlett
  7. Det hadde vært en fantastisk opplevelse og avkobling. Liker på Facebook og har linket på bloggen min.

    SvarSlett
  8. Likt og delt :-) Ville tatt med en helt spesiell veninne :-)

    SvarSlett
  9. likt og delt på facebook

    SvarSlett
  10. Det hadde vært noe flott bursdag gave (10 aug) :) og etter en totalt mislykket spa opphold i vår.

    SvarSlett
  11. Likt og delt på Facebook! Hadde vært en flott bursdagsgave til min flotte Kjæreste som fyller 22 den 27 august :) Anita Jeanette Fredriksen på Facebook :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mailadressen er forresten aniyeah@hotmail.com :)

      Slett
  12. Innlegget er likt og delt på fb. ønsker å ta med kjæresten min. Epost: kodaksveen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Innlegget er likt og delt på fb. ønsker å ta med kjæresten min. Epost: kodaksveen@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg er med, og krysser fingrene!! Liker og deler på facebook selvfølgelig ;)

    SvarSlett
  15. Jeg er også med 😊 krysser fingre

    SvarSlett
  16. Vil gjerne være med i konkurransen :-)

    SvarSlett
  17. Hadde vært fantastisk����(johannebirgitte@gmail.com)

    SvarSlett
  18. Jaaa det høres fantastisk ut - trenger litt ferie nå etter primitiv hyttetur med sure unger ! Ikke vært mye tid for en sliten mammakropp ... så jeg krysser fingrene - har likt og delt !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for en herlig kommentar! :-) Du fortjener helt klart et slikt opphold! ;-)

      Slett
  19. Har likt og delt og kommentert, er det mer jeg kan gjøre? Har virkelig veldig lyst på et Spa-opphold, men er blakk student etter ferie og skattesmell.

    SvarSlett
  20. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  21. Ps. Mail adressen er mettedorthea@hotmail.com. Krysser fingrene, og øynene her går i kryss av seg selv etter mange våkennetter med lillesøster i "ferien". He he.

    SvarSlett
  22. Veronica johansen ville tatt med meg bjørnar <3 veronicaj85@hotmail.no

    SvarSlett
  23. Bjørnar sommerseth ville tatt med meg konemor (ikke gift enda men det er jo en drøm så en dag håper jeg hu blir kona mi) :D bjornar.sommerseth@me.com

    SvarSlett
  24. Jeg håper alt jeg har, krysser det som kan krysses og inviterer i såfall min elskede mann med på romantisk tur :)

    SvarSlett
  25. Det hadde vært herlig!
    *krysser fingra*

    SvarSlett
  26. Likt og delt på Facebook og liker siden 😃

    SvarSlett
  27. Min beste venninne Sissel, fortjener virkelig en sånn overraskelse. Hun ble 40 i januar, men har det siste året gjennomgått kreftbehandling, så det har ikke blitt boen feiring. Det ville vært fantastisk å kunne gi henne et spa-opphold i vakre Son ❤

    SvarSlett
  28. Lukker øynene å drømmer meg bort til son spa :) hmmm,skal vi se... kunne jeg ha brukt for ett slo opphold? La oss oppsummere dem to siste årene. Det begynte for 2 år siden,jeg gikk fra ett dårlig forhold,bruddet endte med nesten 6 måneder på ett krisesenter for meg å barna (var i ett voldelig forhold) kjempe tungt fysisk og psykisk. Etter 6 mnd får jeg endelig leilighet,å flytter med barna. Endelig puste litt ut,eller kan jeg det? Nei! Pappas leilighet brenner ned,å igjen må jeg trå til. Pappa bor med meg å barna i en liten hybel i 5 måneder. Også kjempe tungt i perioder. Kan lese om brannen om man Google brann på Gressvik hurrødåsen.http://touch.f-b.no/nyheter/nyheter/brann-i-rekkehus/s/2-2.952-1.8493496 eller sjekke denne linken.

    Siden pappa er psykisk syk så ble det min jobb å skaffe han ny bolig. Nye møbler. Klær. Osv osv. Jeg takker hjelp oss å hjelpe på Facebook for all hjelp den gangen.

    Det går en stund hvor alt er rolig, Før igjen min ekssamboer begynner å gjøre ting vanskelig for meg. Det ble politibesøk flere ganger. Måtte få hjelp ifra barnevernet (dem har vært noen engler)

    Jeg flytter på nytt. Eldste gutt må bytte skole.

    Det er stille frem til julaften,da eksen på nytt ødelegger for oss,å vi må avbryte julen midt under gave kosen,å politi må kontaktes. Tre dager senere må jeg på nytt ringe politi å barnevern för å få hjelp da han bryter seg inn i mitt nye bo sted. Phu, jeg og barna begynner å bli slitne.

    Men så blir det noen rolige måneder helt til pappa på nytt opplever noe grusomt. Ett draps forsøk i den nye leiligheten sin også på hurrødåsen. Les linken :
    http://touch.f-b.no/nyheter/fbdirekte/voldsepisode-pa-gressvik-to-siktet-for-drapsforsok/s/5-59-162037

    det er uker og måneder på sykehus og helsehus. Pappa mistet balansen å satt flere uker i rullestol. Jeg var på sykehuset hver dag,å trillet pappa ut i frisk luft. Jeg var på Ullevål sykehus da han ble operert. Han hadde tross alt blitt forsøkt drept med en øks. Økseskaft gikk gjennom skallen å ned i selve hjernen. Han skulle ha vært død, men englene var med han å beskyttet han.
    Jeg har på nytt måttet skaffe noen nye møbler da alt var tilgriset av blod i leiligheten hans. Jeg har vært flere timer i leiligheten å vasket opp blod å ryddet. Vasket vekk støv etter krimteknikerne som har lett etter fingeravtrykk.

    Pappa kan nå gå,ikke helt som før, men han går :) venstre arm er helt lam.

    Å på toppen av det hele må jeg å ungene på nytt FLYTTE :( da huseier her vi leier nå skal selge huset :(

    Så jeg spørre meg selv,kunne ett slikt opphold vært noe för meg??? Jeg tenker at det kunne vært helt himmelskt. Å jeg bet akkurat hvem jeg ville hatt med meg. Nemlig den ene personen som har stått å støttet meg dem siste to årene. Min beste venninne :)

    SvarSlett
  29. likt og delt :) Hadde vært helt supert å vinne! En god venn har vært igjennom en god del ting i det siste som har tynget veldig, så dette hadde vært perfekt!

    SvarSlett
  30. Liker son spa :) håper å vinne ;)

    SvarSlett
  31. Har likt og delt innlegget. Krysset fingrene for at to slitne trebarnsforeldre får en fin tur. Har prøvd å legge igjen kommentar tidligere, men finner den ikke. Krysser fingrene lykkeogleandro@gmail.com

    SvarSlett
  32. Heihei ! Hadde vært helt supert å vinne dette her for min kjære og meg han trenger virkelig en avslappende helg for en gang skyld. Han jobber og han sliter å for en gang skyld så kan vi få en helg uten stess ! 😍. Hadde vært en helt herlig overraskelse han hadde bursdag her på fredagen så dette hadde vært en helt topp bursdagsgave fra meg ! Så nå håper jeg på det beste tvi tvi ! 😊 har også kommentert på hjem og interiør å likt og delt på Facebook. !😍.

    SvarSlett
  33. Vil gjerne ha med mannen min💕 dybing.charlotte@gmail.com

    SvarSlett
  34. Hadde vært helt supert å tatt med mammaen min :)

    Jeg har delt på FB!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  35. Likt og delt😊 jeg ønsker å ta med meg trine Støtvig bragge😆

    SvarSlett
  36. Likt og delt :) hadde vært supert å vinne 😊

    SvarSlett
  37. Likt på Facebook. Vil veldog gjerne ta med meg min kjære samboer. Som musiker og "musikerfrue" ser man hverandre alt for lite:/ så en mulighet som dette hadde vært gull værdt:-)! Tonjeoren@gmail.com

    SvarSlett
  38. Prøver lykken! Liker og deler

    SvarSlett
  39. Delt på instagram og på facebook :-D

    SvarSlett
  40. Sier ikke så mye annet enn at eg liker og deler. ☺

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...