torsdag 18. juni 2015

I dag avslører jeg hemmeligheten min!


Tirsdag fortalte jeg at jeg hadde skrevet under på en spennende kontrakt!

Det var mange gode gjett, men ingen klarte å komme helt i mål!

Visste dere at det er mer enn 300.000 registrerte blogger i Norge! Det er mange!

United Bloggers har nå samlet 105 av det de mener er noen av de beste bloggerne i Norge, og holder på å skape et spennende og helt nytt konsept!

Jeg var veldig skeptisk da jeg ble spurt om å være med, siden jeg liker å være min egen herre, jeg sa derfor først nei. - Det skulle et møte med disse to til før jeg bestemte meg!:



Annette & Christian jobber, som mange av dere vet, også som interiørfotografer og stylister for Vakre Hjem & Interiør, og vi har vært kollegaer i maange år, men vi har aldri møttes. Det var først da flere felles venner uavhengig av hverandre, mente at vi bare måtte møtes, fordi vi hadde så mye felles, at vi bestemte oss for å gjøre noe med det.

Det er et par uker siden nå, og vennene våre hadde rett! Det ble et helt spesielt møte med fantastiske mennesker som jeg bare gleder meg til å jobbe mer sammen med!



Jeg har alltid hatt den filosofien at konkurranse er uinteressant! Jeg mener det er mye bedre å ha fokus på å selv gjøre en god jobb, i stedet for å være redd for at noen andre skal få det til bedre. Det å møte noen som man i utgangspunktet konkurrerer med, som har det på akkurat samme måten er derfor befriende! Det ble et møte med mange spennende ideer om hvordan vi kan skape noe bra, sammen og for andre!

I dag er det derfor offisielt!

Jeg har inngått samarbeid med:



Vi er ti interiørbloggere som jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med! Jeg kjenner flere fra før blant annet Marianne med Inspirasjonsguiden og Anine med Villa von Krogh, og gleder meg til å møte resten. På fredag skal vi alle møtes for første gang på sommerfest hos Annette & Christian på gården deres! Nå er de jo kjent for å være eksepsjonelt gode på å stelle i stand fest, det er derfor muligvis litt høye forventninger! Jeg gleder meg til å se hva de har fått til, og dere skal selvfølgelig få være med på festen. Jeg lager innlegg om den senere!

Her får dere litt bilder fra dem fra siste sommer.



P.S. Jeg kommer selvfølgelig til å blogge like mye som før, med målet om å bli enda bedre og med målet om å gi dere masse herlig inspirasjon!

Så følg med! :-)



11 kommentarer:

  1. Gratulerer!! :-) Høres gøy og kjempespennende ut!! Og inspirerende dine tanker du deler om avgjørelsen! Masse Lykke til!! :-)

    SvarSlett
  2. Hihi...jeg som tenkte kanskje du slo til med et tv-program av et slag!!! Men det kan du jo også ;))
    Gratulerer,spennende prosjekt :)))
    Toveklem .)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at du har så høye tanker om meg Tove! :-) Etter Kakekrigen tror jeg at jeg holder meg litt mer i kulissene! :-) Var veeldig stressende med tv, så tror det skal gå en god stund til neste gang! Klem til deg! :-)

      Slett
  3. Så intressant och STORT GRATTIS till dig! Har följt din blogg ett tag nu och jag tycker du är så inspirerande och vi alla som jobbar med inredning borde lära av och med varandra!
    Kram!
    Judita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig melding Judith! Klem til deg! :-)

      Slett
  4. Gratulerer Franciska 😍 det blir en spennende tid for deg og kanskje for oss som følger bloggen din 😘 lykke til, jeg gleder meg😻 flinka 😊

    SvarSlett
  5. Hei hei, tror ikke kommentaren min gikk igjenom ?!
    Prøver igjen! Gratulerer så mye til dere alle!! Gleder meg til å følge dere videre! Dyktige er dere!! Hilsen 'sanselig interiør' Helene ;-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer, Franciska. Dette blir sikkert gøy!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...