mandag 22. juni 2015

Bli med på sommerfest til interiørteamet til United Bloggers!

introbilde

Da er jeg i full gang med samarbeidet med United Bloggers. Det fikk en pangstart med sommerfest på gården til Annette & Christian nå i helgen! 
Annette & Christian hadde virkelig overgått seg selv! Et helt fantastisk langbord koselig dekket opp med blomster fra hagen og omgitt av hengende lyspærer ønsket velkommen!
lav1
Blomstene til borddekorasjonen var alle plukket i hagen på småbruket og satt i småvaser langs hele langbordet, og på serveringsbordene ved låveveggen.
lav2
lav3
lav4
Det sorte bestikket fikk mye oppmerksomhet og det er fra Home&Cottage.
lav5
En bar i låven, dekorert med logoen til United Bloggers, med egen bartender og herlig sommermusikk satte stemningen.
lav6


lav8
lav9
Her er jeg sammen med Christan og Isak som var bartender for kvelden.
lav11
Det er 105 bloggere i United bloggers og vi er 10 i interiørkategorien. Det er virkelig en flott gruppe av utrolig kreative mennesker, som jeg gleder meg til å samarbeide med.
Øvre rekke fra venstre:
Marianne Haga Kinder som lanserer siden sin til uken så følg med!!
Nedre rekke fra Venstre:
Så var det to fra gruppen som ikke hadde anledning til å komme på festen som var stort savnet:
lav12
Maten var et kapittel for seg! Den var virkelig helt fantastisk! Vi var så heldige at Trine fra Klisjehjemmet, som er matblogger i United Bloggers, kom og laget maten for oss. Jeg skal prøve å se om ikke jeg kan få henne overtalt til å dele noen av de gode oppskriftene hennes!

lav18
lav16
lav19
lav21
Det ble også tatt opp profesjonell film av kvelden, med droner og kameraer til over en million, så det skal bli spennende å se resultatet av den. Jeg legger den ut så snart den er publisert.

Alle de fine bildene er tatt av flinke Annette.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...