torsdag 2. juli 2015

9 fantastiske reiseopplevelser, som vil være et minne for livet!

Verden er full av fantastiske destinasjoner og opplevelser. Tidligere reiste jeg Jorda rundt, men etter barna kom, må jeg innrømme at det har blitt en del rolige år hvor all-inclusive hoteller til kjennte og trygge steder har vært en lettvint løsning! 

Jeg kjenner at reiselysten har begynnt å våkne litt igjen og i dag har jeg kost meg med å finne frem til 15 helt fantastiske steder, som uten tvil vil være et minne for livet! Drømme kan man jo alltid gjøre!

Jeg deler dem selvfølgelig med deg! 

Hva hadde vært DIN drømme reiseopplevelse?

Fly med luftballong i Cappadocia, Tyrkia.

Se den mest fantastiske stjernehimmelen i Borrego Springs California i USA. 

Oppleve den magiske Sagano Bamboo Forest i Kyoto Japan. Som å tre inn i en eventyrverden.


Foto: Julie Mautner/Bonjour Paris
Oppleve lavendel blomstringen i Provence, sykle igjennom åkrene fulle av lavendelplanter og kjenne sola skinne og fuglene kvittre.


Foto: realbuzz
Gå en tur på den kinesiske muren! Tenk at den ble bygget for flere tusen år siden!

grand canyon
Foto: Lifehack
Oppleve Grand Canyon og ta inn storheten i naturen.

antelope canyon
Foto: Lifehack
Eller hva med Antelope Canyon i Arizona, USA? Man skulle tro det var et foto-triks, men slik ser fjellene faktisk ut her.

Venice Carnival
Foto: Lifehack
Karneval i Venezia! Fantastiske kostymer og masker - en opplevelse utenom det vanlige!

5285298402_82d8f8c095_b
Foto: Lifehack
Se soloppgangen over Bagan Templene i Myanmar! Forestill deg 2000 templer som ligger i en dal. Se for deg å se på dem sakte dukke frem fra morgentåken, mens sola står opp...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...