mandag 20. juli 2015

Hva kan man bruke moreller til?

Mamma, mamma, vi har masse moreller i hagen og de smaker kjempegodt!!

Celina, kom løpende inn i stad med et stort smil om munnen og hendene fulle av moreller!

Hva gjør man da, jeg kunne jo ikke bli sittende å jobbe da! Det var ikke noe annet å gjøre enn å bli med ut og se på herlighetene!

Og ganske riktig bakerst i hagen sto det lille morelltreet vårt fulle av solmodne, søte deilige moreller. Vi fikk raskt overbevist hverandre om at hvis bare vi tok bilder underveis så var det jo litt jobb, så da var det vel greit at jeg tok litt fri.

Så utrolig deilig det er ute nå! Tror jeg får forte meg å bli ferdig med det jeg skal i dag, slik at vi kan komme oss mer ut!

Men hva skal vi gjøre med alle morellene? Tar veldig gjerne imot tips! Har du en god morell-oppskrift eller forslag til hva de kan brukes til?









 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...