onsdag 8. juli 2015

Jeg er ikke kjempeimponert over hotellet!



Vel, selve hotellet er veldig flott, særlig restaurantområdet er virkelig noe for seg selv. De har bygget om en hel bakgård til restaurant, med automatisk glasstak, som gjør at man kan sitte ute under åpen himmel når været er fint og i ly for regnet hvis det trengs. Det er også smakfullt innredet med lekkert design og en helt fantastisk vegg full av grønne planter!

Så hva er det som gjør at jeg likevel ikke vil anbefale dette hotellet?

Av og til kommer man til steder som selv om de koster mye, er vel verdt prisen. Et slikt sted er Suite Sistina som vi bodde på i Roma i fjor. Les mer HER! Et helt fantastisk sted som på alle måter var vel verdt prisen.







Men dette rommet er ikke akkurat stort (det er ca 11 m2 + et lite bad) Standarden var bra, men ikke mer. Det var mer enn godt nok for oss, og vi trivdes veldig godt, men jeg hadde aldri betalt nærmere 6.000,- per natt for å bo her!

Men som et sted å dra innom, for å spise en bedre middag og for å oppleve hele atmosfæren i den fantastiske bakgården er det absolutt verdt å anbefale.

Pershing Hall ligger midt i sentrum rett ved Champs Èlysées og ikke langt fra Eiffel tårnet, Triumfbuen og alle de andre kjennte stedene.

Her ser dere litt flere bilder:
















2 kommentarer:

  1. Fantastisk nydelig må jeg si!
    Er som en drøm detta ^-^,
    Håper du/dere hadde en fin tur :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelig må jeg si!
    Er som en drøm detta ^-^,
    Håper du/dere hadde en fin tur :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...