tirsdag 28. juli 2015

En liten sniktitt!

Vi oppdaget jo plutselig at vi hadde et morelltre, som bugnet av moreller i hagen! (De andre årene har det vært bare noen få bær). Jeg satte derfor i gang med å finne ut hva man kunne bruke alle disse morellene til! Og jeg fant så mye bra at jeg bare måtte sette i gang og lage en morell-artikkel!

I hele går sto jeg derfor på hodet på kjøkkenet og laget både morellpai, -kake, -likør, -syltetøy og mye annet godt! Puh... det var litt av en dag! Jeg begynte tidlig og først da klokken var ti på kvelden kunne jeg sette meg ned. Jeg må innrømme at jeg flere ganger underveis tenkte at det er utrolig at noen lager slike temaartikler, for jammen er det mye jobb! Men det er jo så moro også, særlig når man er ferdig og kan glede seg over alt man har fått gjort!

Siden det er til en artikkel kan jeg jo ikke vise dere så mye, men en liten sniktitt skal dere få!

Hva synes dere?


Foto: Franciska Munck-Johansen


4 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser fantastisk indbydende ud alt sammen :-)

    SvarSlett
  2. That looks absolutely delicious and wonderful!

    Birgit

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...