mandag 27. juli 2015

Vinnerne av de eksklusive toalettbørstene er trukket! Ble du den heldige?



Sponset innlegg
Da har jeg trukket vinnerne av design toalettbørstene fra Axor Starck og X-Trade til en verdi av 4.816,- per stk!

Tenk at noen kjøper toalettbørster til nesten 5.000,- kroner! Jeg hadde aldri gjort det selv, men gir dem bort, det gjør jeg gjerne! ;-)

De heldige vinnerne ble:

Heidi Fjellheim og Eirunn Elise

Gratulerer så mye! Vinnerne er kontaktet direkte.



Vant du ikke denne gangen har du fortsatt muligheten for å vinne et eksklusivt spa-opphold på Son Spa for to personer. Du får overnatting i Suite, inngang til spa, frokost og middag. Verdi 4.000,-

Klikk HER for å komme til konkurransen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...