torsdag 16. juli 2015

I dag fikk jeg vite en skikkelig stor hemmelighet!

Can We Get A Mother Fuckin' Moment Of Silence For This Small Break?  It's a crazy mixed up world, it's a doggy dog world  It's a doggy dog world

Da vi var på gourmetturen i Paris, fortalte guiden vår at han også hadde møtt den tidligere vinneren av Kakekrigen. Han fortalte mye om personen og jeg prøvde å finne ut hvem det kunne være. Jeg kjenner jo både Tonje og Ruth og det var ikke dem, jeg skjønte derfor ikke helt hvem han pratet om og trodde først han forvekslet dem. Det var først da han sa personens fulle navn at jeg forsto at han ikke fortalte om noen tidligere vinner, men om den personen som vinner neste sesong av Kakekrigen!

Og det er jo litt av en hemmelighet! Det er Top Secret! Alle som er med i Kakekrigen må til og med skrive kontrakt på at de ikke røper noe.

Men jeg vet veldig godt hvem det er, og jeg gleder meg veldig over at det var akkurat han/henne som vant!

Jeg kommer selvfølgelig til å holde helt tett! Vi kan jo ikke ødelegge spenningen!

Men moro skal det bli!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...